Fat Sally Lee Skrevet 26. februar 2005 #1 Skrevet 26. februar 2005 Spørsmålet er enkelt - hva er ditt favorittantrekk for øyeblikket? For meg forandres det nesten daglig, og i dag er Diesel Hush jeans, Brune, semskede høyhælte støvletter Rosa babydolltopp Hvitt belte med glitrende, rosa sommerfuglspenne Hvit pelsjakke mine favorittplagg Hva med dere?
Samantha Skrevet 26. februar 2005 #2 Skrevet 26. februar 2005 Lee bukse (Blå, slitt) Svart belte Svarte støvlettar/ blå Adidassko Fin topp/ Fargerik t-skjorte med trykk Tjukk brun jakke med pelskrage frå Bik Bok
theamor Skrevet 28. februar 2005 #3 Skrevet 28. februar 2005 svarte høye støvletter fornarina-bukse neon-farget kort topp doble smale naglebelter i samme farge på hoftene
Tusseline Skrevet 28. februar 2005 #4 Skrevet 28. februar 2005 Det varierer, men akkurat nå er skoene mine fra Le Coq Sportif og jeansen fra Replay (i nyvasket form). Ikke akkurat antrekk, men favorittklesplagg.
myagi Skrevet 1. mars 2005 #5 Skrevet 1. mars 2005 Rodeo drive jeans fra only cognacfargede støveletter fra bianco brun singlet grønn tunika belte som matcher støvelettene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå