Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hvilke butikker som selger negleting? Jeg trenger akryl og gel og skulle gjerne hatt det til i morgen 😁

Anonymkode: fccb5...a16

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hadde du hatt en utdannelse som negltekniker/negldesigner hadde du visst hvor du får kjøpt dette. dette er ikke noe man skal sette i gang med på egen hånd uten mer kunnskap, det er en grunn til at overnevnte yreksgruppe har betalt for utdannelsen sin. de produktene du får kjøpt uten utdannelse er som regel skikkelig dritt, potensielt skadelige eller fake

Anonymkode: 1e55c...953

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

hadde du hatt en utdannelse som negltekniker/negldesigner hadde du visst hvor du får kjøpt dette. dette er ikke noe man skal sette i gang med på egen hånd uten mer kunnskap, det er en grunn til at overnevnte yreksgruppe har betalt for utdannelsen sin. de produktene du får kjøpt uten utdannelse er som regel skikkelig dritt, potensielt skadelige eller fake

Anonymkode: 1e55c...953

Altså utdanning vil jeg ikke ha, jeg gjør dette som en hobby på meg selv og ingen andre. Vil si jeg er ganske flink i forhold til at jeg legger på meg selv og det er jeg som bestemmer hvordan jeg vil ha de. Ser virkelig ikke problemet med å spør hvor man får kjøpt dette når man skal ha det til seg selv og for seg selv. Det man får kjøpt på nett er helt greit for meg, men jeg har ikke tid til å vente på det da jeg skal i bryllup i helgen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...