AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #1 Skrevet 17. mai 2018 Vi har to barn, begge i bhgalder, og mannen nekter rett og slett å delta i noe feiring i dag. Har tatt med meg barna selv, ordnet klær, frokost, tog.. han mener at neste år blir det hyttetur for å slippe mas. Jeg spurte hva med barna? De elsker jo denne dagen, da mente han de har med å innrette seg.. jeg er så forbanna!! Dette kan umulig være normalt? Anonymkode: b480a...f2d 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #2 Skrevet 17. mai 2018 Han er voksen og kan gjøre det han vil. Skjerp deg Anonymkode: ca19f...a32 9
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #3 Skrevet 17. mai 2018 Vil han ikke så vil han ikke. Det er ikke alle som er like glad i feiring og folkemengder. Helt normalt. Men dette er da noe dere burde snakket om før dere fikk barn. Anonymkode: adbd9...f96 26
Gjest Axl Skrevet 17. mai 2018 #4 Skrevet 17. mai 2018 Litt rart han ikke er der for barna for det blir enda mer moro når begge foreldrene er med, men han kan ikke tvinges til å feire hvis han ikke vil.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #5 Skrevet 17. mai 2018 Det er jo for barnas del jeg mener det er leit. Jeg er ikke spesielt glad i dagen selv, men stiller jo opp for at de skal få en fin dag. Anonymkode: b480a...f2d 34
Biloba Skrevet 17. mai 2018 #6 Skrevet 17. mai 2018 Hadde gjort det veldig klart at jeg var skikkelig skuffet over egoismen hans. Tror ikke det er normalt, nei, kjenner ingen som ikke vil lage fin 17. mai for barna sine. 25
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #7 Skrevet 17. mai 2018 Han burde tvinges med slik at han lærer å være med på ting ha ikke liker Anonymkode: 729e2...9c8 13
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #8 Skrevet 17. mai 2018 Det er helt normalt. Det er det å gå i tog og spise fettbomber innpakket i tarmer og frossen morsmelk fra en annen art mens man står som sild i tønne og hører på forferdelig musikk og kjedelige taler som ikke er normalt. Anonymkode: 6b51d...ece 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #9 Skrevet 17. mai 2018 12 minutter siden, Biloba skrev: Hadde gjort det veldig klart at jeg var skikkelig skuffet over egoismen hans. Tror ikke det er normalt, nei, kjenner ingen som ikke vil lage fin 17. mai for barna sine. Det er faktisk skikkelig pinlig, folk spør jo hvor han er og jeg sier bare han ikke er så glad i 17mai. Orker ikke lyve og si han er syk eller opptstt når han faktisk sitter hjemme og gamer. Anonymkode: b480a...f2d 14
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #10 Skrevet 17. mai 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil han ikke så vil han ikke. Det er ikke alle som er like glad i feiring og folkemengder. Helt normalt. Men dette er da noe dere burde snakket om før dere fikk barn. Anonymkode: adbd9...f96 Ærlig talt hadde det ikke falt meg inn at han ikke skulle ville feire en dag barna elsker Anonymkode: b480a...f2d 12
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 Populært innlegg #11 Skrevet 17. mai 2018 Når man har barn må man faktisk delta på kjedelig dritt man ikke bryr seg om. Slik er det bare. Jeg hater denne dagen, skyr den som pesten - men jeg deltar selvfølgelig og lager en fin dag for ungene mine. Både 17. Mai, barnebursdager, foreldremøter og svømmetimer er en del av det å være forelder, selv om en del av det er grusomt å delta på Jeg syns han er egoistisk. Anonymkode: cadda...fe4 57
Batteri Skrevet 17. mai 2018 #12 Skrevet 17. mai 2018 Jeg synes at akkurat denne dagen bør mannen din svelge denne kamelen og være der for barna deres. Personlig er jeg ikke glad i denne dagen i det hele tatt, og skulle svært gjerne sluppet. Men jeg har nå en gang valgt å sette to barn til verden, og selvfølgelig skal de få feire med alt det innebærer. Med både mamma OG pappa til stede. 18
Biloba Skrevet 17. mai 2018 #13 Skrevet 17. mai 2018 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil han ikke så vil han ikke. Det er ikke alle som er like glad i feiring og folkemengder. Helt normalt. Men dette er da noe dere burde snakket om før dere fikk barn. Anonymkode: adbd9...f96 Når man blir forelder handler ikke alt her i livet om hva man selv har mest lyst til lengre. Hvis noen faktisk har den holdningen at de skal fortsette å bare prioritere seg selv, så er det i så fall dem som bør ta dette opp med partner og fortelle hvor landet ligger før pillen kuttes. 12
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #14 Skrevet 17. mai 2018 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har to barn, begge i bhgalder, og mannen nekter rett og slett å delta i noe feiring i dag. Har tatt med meg barna selv, ordnet klær, frokost, tog.. han mener at neste år blir det hyttetur for å slippe mas. Jeg spurte hva med barna? De elsker jo denne dagen, da mente han de har med å innrette seg.. jeg er så forbanna!! Dette kan umulig være normalt? Anonymkode: b480a...f2d Han burde innrette seg etter barna denne dagen. Men for hygiene skyld ville jeg latt han dra på hytta, så koset meg med barna i byen. Anonymkode: ce971...c10 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #15 Skrevet 17. mai 2018 58 minutter siden, AnonymBruker said: Han er voksen og kan gjøre det han vil. Skjerp deg Anonymkode: ca19f...a32 Du fikk med deg at de har to små barn, eller? Anonymkode: 32f43...3f4 25
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #16 Skrevet 17. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han er voksen og kan gjøre det han vil. Skjerp deg Anonymkode: ca19f...a32 Han har valgt å få barn og det ansvaret det medfølger. Barnas behov skal selvfølgelig få foran en voksen mann sine. Anonymkode: ad471...4b8 30
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #17 Skrevet 17. mai 2018 Hater 17. mai selv, så litt sympati skal mannen få, men han må ofre seg for barna. Skal man først ha barn, så må barna gå først. Anonymkode: 4439b...c56 14
Gjest O.G. Skrevet 17. mai 2018 #18 Skrevet 17. mai 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er faktisk skikkelig pinlig, folk spør jo hvor han er og jeg sier bare han ikke er så glad i 17mai. Orker ikke lyve og si han er syk eller opptstt når han faktisk sitter hjemme og gamer. Anonymkode: b480a...f2d Sitter der og gamer istedet for å være ilag med ungene sine på 17 mai...
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #19 Skrevet 17. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hater 17. mai selv, så litt sympati skal mannen få, men han må ofre seg for barna. Skal man først ha barn, så må barna gå først. Anonymkode: 4439b...c56 Jeg forstår også at han synes det er masete, men han kan faktisk ikke ta 17maifeiringen fra barna kun fordi. Anonymkode: b480a...f2d 4
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #20 Skrevet 17. mai 2018 Akkurat nå, O.G. skrev: Sitter der og gamer istedet for å være ilag med ungene sine på 17 mai... Det er nettopp det han gjør, hadde han feks tilbudt seg å lage en god middag, rydda etc i mellomtiden og vist at han skjønner det er urettferdig. Da hadde det vært mer ok, kjenner jeg. Menn det er jo bare en egotripp Anonymkode: b480a...f2d 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå