Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest BethD
Skrevet (endret)

Fikk positiv EL test idag tidlig.. aner jo ikke om testen har vært positiv lenge,siden det var natt og den var negativ igår kveld.. 

Men nå,kl 15 så er den såvidt negativ igjen,så regner med den starter å synke nå.. 

Var dette en kort topp eller er det normalt..? Har det noen betydning? 

Vi får lagt inn aksjer ikveld/natt regner jeg med,får ikke gjort det nå liksom.. holder det tror dere..? vi koste oss for to dager siden også... håper det er innafor.. :)

Endret av BethD
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt normalt :) faktisk så er det ganske bra å finne lh toppen så nøyaktig! Kos for to dager siden er helt topp, samme med kos i kveld 😬🙏🏼

Gjest BethD
Skrevet
3 minutter siden, Forever22 skrev:

Det er helt normalt :) faktisk så er det ganske bra å finne lh toppen så nøyaktig! Kos for to dager siden er helt topp, samme med kos i kveld 😬🙏🏼

Åå så bra ! :) 

tusen takk for svar :) 

Skrevet

Jeg har omtrent tilsvarende lengde på min LH-topp, har gått strålende og er lykkelig mamma til 3 barn:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også kort LH topp, og det er visstnok en positiv greie å ha.

Har lest en plass at de som har lange LH topper ofte har en tilstand som heter pco eller pcos. Altså såkalte cyster på eggstokkene.. som igjen betyr at egget ikke slipper og bli værende på eggstokken. Jeg er ingen fagperson men jeg tror ikke kort LH topp er negativt å ha.

Anonymkode: f4d16...c52

Skrevet

Jeg er vel en av de som har lang lh topp! Har positive tester i 2-3 dager... gravid ble jeg da heldigvis 😉👍🏼 Så jeg tror det er meget positiv å ha kort lh topp!

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Forever22 skrev:

Jeg er vel en av de som har lang lh topp! Har positive tester i 2-3 dager... gravid ble jeg da heldigvis 😉👍🏼 Så jeg tror det er meget positiv å ha kort lh topp!

Jeg har også lang LH topp. Hadde positive tester i 3 dager før den ble negativ idag. Begynner å bli litt redd for at egget ikke har sluppet men kanskje det har det? Vi la aksjer inatt så dette var perfekt timing om egget slapp :) 

Anonymkode: 78c45...153

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...