Gå til innhold

Heliumsballonger blir forbudt, hvorfor ikke nyttårsraketter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja hvorfor ikke? Nyttårsraketter forunser like mye 

Anonymkode: 6af68...b49

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi helium er en ikke-fornybar naturressurs som vi trenger til andre og langt viktigere ting enn tåpelige heliumsballonger. 

• Liker 7
Skrevet

Hei. Heliumballonger bruker unødvendig opp dei marginale ressurser av Helium, som ikke kan erstattes. En kan ikke produsere Helium.

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja hvorfor ikke? Nyttårsraketter forunser like mye 

I fremtiden blir underholdningsprogrammer på TV stadig mer avhengig av heliumstemme og nyttårsraketter for å være morsomme.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forbud mot raketter kommer også. Bare vent og se.

Anonymkode: f9d55...be0

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Salka skrev:

Fordi helium er en ikke-fornybar naturressurs som vi trenger til andre og langt viktigere ting enn tåpelige heliumsballonger. 

Er hyggelig for barna da, elsket selv å kjøpe heliumsballonger i barndommen :)

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er hyggelig for barna da, elsket selv å kjøpe heliumsballonger i barndommen :)

Selvfølgelig er det hyggelig for barna, men det er mye viktigere at mr-maskiner skal få kjøling og fungere. Helium er en svært begrenset ressurs og redder faktisk liv. Ingen barn dør av at de ikke får heliumsballong. Går sikkert an å fylle den opp med oksygen også?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Salka skrev:

Selvfølgelig er det hyggelig for barna, men det er mye viktigere at mr-maskiner skal få kjøling og fungere. Helium er en svært begrenset ressurs og redder faktisk liv. Ingen barn dør av at de ikke får heliumsballong. Går sikkert an å fylle den opp med oksygen også?

Enig med deg, bortsett fra det uthevede. Oksygen er vel svært brannfarlig?

Anonymkode: 5cdc6...3f8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Salka skrev:

Og kanskje hatt dem på en slik plastikk pinne slik som med McDonald’s ballonger?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen anelse, er ikke så kjemisk av meg. :fnise: bare leste det et annet sted at det kanskje går an å fylle opp med oksygen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

Jeg har ingen anelse, er ikke så kjemisk av meg. :fnise: bare leste det et annet sted at det kanskje går an å fylle opp med oksygen. 

Ok. I hverfall må kolspasienter som har oksygenflasker hjemme, ikke røyke eller bruke annen åpen ild.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og kanskje hatt dem på en slik plastikk pinne slik som med McDonald’s ballonger?

Ja, det er en mulighet. :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva foreslår du da? Personlig tror jeg det kunne gjort seg med klorgassballonger.

Anonymkode: 2a7fb...765

AnonymBruker
Skrevet

Hva foreslår du da? Personlig tror jeg det kunne gjort seg med klorgassballonger.

Og blindet barn?

AnonymBruker
Skrevet

Og blindet barn?

Bare hvis de stikker hull på dem, og det får man jo ikke gjøre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare hvis de stikker hull på dem, og det får man jo ikke gjøre.

:k

AnonymBruker
Skrevet

Da kjøper jeg bare helium selv og fyller ballonger til ungene. De vet godt at de ikke får slippe dem opp i luften. Dette kvasikommunistiske overformynderiet fra staten gidder ikke jeg å forholde meg til i hvert fall.

Anonymkode: 7fc76...e64

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kjøper jeg bare helium selv og fyller ballonger til ungene. De vet godt at de ikke får slippe dem opp i luften. Dette kvasikommunistiske overformynderiet fra staten gidder ikke jeg å forholde meg til i hvert fall.

Drit i de som faktisk TRENGER helium så lenge barna dine får seg flyvende ballonger. De overlever helt sikkert ikke uten den ballongen. 

Anonymkode: 71600...76e

AnonymBruker
Skrevet

Drit i de som faktisk TRENGER helium så lenge barna dine får seg flyvende ballonger. De overlever helt sikkert ikke uten den ballongen. 

Anonymkode: 71600...76e

Har vi så lite helium? Hva med luftballonger?? 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du ikke bryr deg før det er du selv som ligger på sykehuset og dessverre ikke får hjelp fordi det er tomt for helium?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...