Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Tba skrev:

Når du har funnet en livsledsager som du er så fornøyd med syns rart at velger å risikere å såre denne personen så dypt, pluss at risikerer også å ødelegge hele forholdet. Det må ligge noe i personligheten din som gjør at de velger å agere slik du gjør. 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du har dårlige moraler og kristne verdier. Sånne som deg bør holde seg single. 

Anonymkode: d3e1f...bc3

Neida. Det gjelder bare å passe seg. Som vi alle vet skader utroskap ingen som helst, kun viten om utroskapen. Og ikke dra floskelen om uønsket graviditet og kjønnssykdommer, det er det letteste i verden å unngå:-)

Anonymkode: f1865...520

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Neida. Det gjelder bare å passe seg. Som vi alle vet skader utroskap ingen som helst, kun viten om utroskapen. Og ikke dra floskelen om uønsket graviditet og kjønnssykdommer, det er det letteste i verden å unngå:-)

Syns du bør lese deg litt opp på kjønnssykdommer og smitte. Selv om du bruker kondom ved oral og vaginal sex så er det ikke helt sikkert. F.eks har HPV fremdeles ca 50 sjanse for smitte selv ved bruk av kondom. Men akuratt det tror jeg du tar så tungt uansett. 

Har du noen gang tenkt på at det kan være noe som ikke er helt riktig med hvordan du fungerer psykologisk?

Måten du svarer på virker du veldig umoden, trassig og lite gjennomtenkt (kortsiktig). 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Tba skrev:

Syns du bør lese deg litt opp på kjønnssykdommer og smitte. Selv om du bruker kondom ved oral og vaginal sex så er det ikke helt sikkert. F.eks har HPV fremdeles ca 50 sjanse for smitte selv ved bruk av kondom. Men akuratt det tror jeg du tar så tungt uansett. 

Har du noen gang tenkt på at det kan være noe som ikke er helt riktig med hvordan du fungerer psykologisk?

Måten du svarer på virker du veldig umoden, trassig og lite gjennomtenkt (kortsiktig). 

Man har da en fast partner eller 2 da, vettu. Jeg fungerer helt fint psykologisk. Det skulle tatt seg ut om folk som ikke er så opptatt av troskapsspørsmålet manglet noe:laugh:. Men noen (som du) vil self vinkle det dit. Huff og huff.

Hyggelig at du oppfatter meg som umoden, trassig og lite gjennomtenkt. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...