Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ung guttehvalp  på 28 år ?    Ok Takk

Jeg tror nok jeg har reddet flere forhold enn jeg har ødelagt. Mange sier de får en ny energi og blomstrer opp når de har en viril elsker som dekker deres behov. De takler hverdagslivet mye bedre.  Dette er ikke noe  som jeg bare tror, en "bijobb" av å være elskeren deres er å være "hobbypsykolog" også.  Jeg får høre ganske mye o hvordan de tenker og føler.

Hvordan leser du at jeg er stolt ? Jeg bara påpeker fakta, At du ikke liker livsstilen min er ok, men du trenger ikke kalle meg psykopat for det. Dessuten holder jeg på med damer 45+, så det er ikke snakk om noen barn i oppvekst her.

Å hvorfor skal jeg ha sex med kvinner på min alder når jeg får 10 ganger bedre sex med modne damer ?

Det finnes noen som foretrekker et liv utenom pk-A4 boksen skjønner du.

Anonymkode: df024...ca8

Er dette damer som lever uten sex i ekteskapet... 

Anonymkode: 4d78a...980

Skrevet (endret)
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ung guttehvalp  på 28 år ?    Ok Takk

Jeg tror nok jeg har reddet flere forhold enn jeg har ødelagt. Mange sier de får en ny energi og blomstrer opp når de har en viril elsker som dekker deres behov. De takler hverdagslivet mye bedre.  Dette er ikke noe  som jeg bare tror, en "bijobb" av å være elskeren deres er å være "hobbypsykolog" også.  Jeg får høre ganske mye o hvordan de tenker og føler.

Hvordan leser du at jeg er stolt ? Jeg bara påpeker fakta, At du ikke liker livsstilen min er ok, men du trenger ikke kalle meg psykopat for det. Dessuten holder jeg på med damer 45+, så det er ikke snakk om noen barn i oppvekst her.

Å hvorfor skal jeg ha sex med kvinner på min alder når jeg får 10 ganger bedre sex med modne damer ?

Det finnes noen som foretrekker et liv utenom pk-A4 boksen skjønner du.

Det er intersant å hører at du bruker mye av de samme argumentene som kvinner med "daddy issues" bruker, når de har sex med gamle gubber. De eldre damene bruker de samme argumentene som notorisk utro menn bruker for å rettferdiggjøre sin utroskap. 

Å tro at en redder et forholdet med utroskap er som å pisse i buksen for å holde varmen om vinteren.

Endret av Tba
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Litt skremmende å lese denne tråden, da jeg ifølge en del her tydeligvis er både psykopat og narsissist. Såvidt jeg vet er jeg ingen av delene, men har likefullt blitt det man kan kalle notorisk utro. 

Anonymkode: 73acd...d2b

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt skremmende å lese denne tråden, da jeg ifølge en del her tydeligvis er både psykopat og narsissist. Såvidt jeg vet er jeg ingen av delene, men har likefullt blitt det man kan kalle notorisk utro. 

Men hvorfor er notorisk utro?

Det er mange psykopater og narsissister som ikke hva de er.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig !  PK-moralistene er sannelig ikke snaue i sine karakteristikker du .......

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke noen mener at alle notorisk utro er psykopater eller narsissister. Men at noen av dem kan være det.

Kan du ikke heller bidra konstruktivt til diskusjonen ved å fortelle hvorfor du er notorisk utro? Det er jo interessant for andre å høre, og hele temaet for tråden. (Og så håper jeg at alle forholder seg saklige til det du evt svarer, men det er antakelig å tro på julenissen.)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er pose og sekk mentalitet. Har det trygt og godt hjemme (gift med dørmatter), kan variere sexlivet og bygge ego ute. 

Anonymkode: b748b...3a9

AnonymBruker
Skrevet

Dere som er notorisk utro, kan ikke dere forklare hvorfor dere gjør dette? Hvorfor velger dere å være utro gang på gang? Hvorfor har dere dette behovet? Og hva tenker dere om at dere lever sånn? 

Anonymkode: 4887a...111

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som er notorisk utro, kan ikke dere forklare hvorfor dere gjør dette? Hvorfor velger dere å være utro gang på gang? Hvorfor har dere dette behovet? Og hva tenker dere om at dere lever sånn? 

Anonymkode: 4887a...111

Tenker ikke så mye på det. Vil bare ikke være slavebundet.

Anonymkode: f1865...520

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, CamillaCollett skrev:

Jeg tror ikke noen mener at alle notorisk utro er psykopater eller narsissister. Men at noen av dem kan være det.

Kan du ikke heller bidra konstruktivt til diskusjonen ved å fortelle hvorfor du er notorisk utro? Det er jo interessant for andre å høre, og hele temaet for tråden. (Og så håper jeg at alle forholder seg saklige til det du evt svarer, men det er antakelig å tro på julenissen.)

Jeg kan forsøke.. 

Jeg har tidligere vært gift i mange år, uten å være utro. Så ble jeg skilt og startet dermed en periode med mye dating og hyppig partnerbytte. Fikk meg ny kjæreste ganske raskt, men klarte ikke å slutte å flørte med andre damer og har derfor gått på noen smeller. Det betyr ikke at jeg ikke elsker kjæresten min, men kanskje at jeg burde ventet med å binde meg på nytt. 

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker ikke så mye på det. Vil bare ikke være slavebundet.

Men hvorfor er du gift/i et forhold da?

Anonymkode: f565d...130

Skrevet (endret)
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg drikker ikke egentlig for mye.

Det er en negativ handling som skader den en bedrar på lik linje / eller kanskje vel så drøyt som vold for mange. 

Når handlingen er gjentakende, hvordan mener du det skal oppfattes? Jeg tror det sitter ganske mange i fengsel rundt om kring som mener de egentlig er greie folk. Jeg tror til og med mennesker med personlighetsforstyrrelser synes de er ok. folk som ikke liker at andre stigmatiserer dem. Hva tror du?  

Det er sikkert mange som synes åpne forhold er greit, som ikke er naturlig sjalu, men da er det jo på ingen måte utroskap, en må nesten avklare med kjæresten / samlivspartner hvor denne står. 

Endret av RoH
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan forsøke.. 

Jeg har tidligere vært gift i mange år, uten å være utro. Så ble jeg skilt og startet dermed en periode med mye dating og hyppig partnerbytte. Fikk meg ny kjæreste ganske raskt, men klarte ikke å slutte å flørte med andre damer og har derfor gått på noen smeller. Det betyr ikke at jeg ikke elsker kjæresten min, men kanskje at jeg burde ventet med å binde meg på nytt. 

Det betyr at du ikke respekterer henne. At du setter dyrking av eget ego foran hennes interesser. Har du noen formening om hva dvs og elske noen? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, RoH skrev:

Det betyr at du ikke respekterer henne. At du setter dyrking av eget ego foran hennes interesser. Har du noen formening om hva dvs og elske noen? 

Vet ikke om jeg er enig med deg, jeg respekterer kjæresten min. Men at jeg etter en periode som singel ikke hadde landet helt i det nye forholdet og var utro for å booste egoet mitt og få bekreftelse fra flere hold er riktig. Jeg tror og håper jeg er ferdig med å være utro. Og ja, kjæresten min vet hva jeg har gjort. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om jeg er enig med deg, jeg respekterer kjæresten min. Men at jeg etter en periode som singel ikke hadde landet helt i det nye forholdet og var utro for å booste egoet mitt og få bekreftelse fra flere hold er riktig. Jeg tror og håper jeg er ferdig med å være utro. Og ja, kjæresten min vet hva jeg har gjort. 

Det er vel ikke noen andre enn du som bestemmer dine handlinger.

Om det er greit for kjæresten din at du har sex med andre og får bekreftelser utenfor forholdet er det jo ikke noe problem.

Men om du sårer og skader så er det ditt ansvar og ivareta dette mennesker foran ditt behov for bekreftelse. At kjæresten din velger og tilgi deg og du forsatt "håper at dette gjør jeg ikke igjen" bør du søke hjelp hos noen som kan forklare deg at du utnytter dette menneskets godhet og at du mest sannsynlig skader denne sitt selvbilde fundamentalt og varig med dine handlinger 

• Liker 1
Annonse
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da håper jeg du er ferdig med det :)

Det gir mening at det er egoboost. Men sånne boost kan vel ikke vare så lenge? Jeg ser for meg at det er tilfredsstillende der og da, så skamfullt. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, CamillaCollett skrev:

Da håper jeg du er ferdig med det :)

Det gir mening at det er egoboost. Men sånne boost kan vel ikke vare så lenge? Jeg ser for meg at det er tilfredsstillende der og da, så skamfullt. 

Der og da er det et så stort egoboost at man ikke tenker på konsekvensene, men skammen i ettertid er helt jævlig. Iallfall siden kjæresten min fant ut av det og jeg da valgte å legge alle kortene på bordet. Hadde jeg ikke blitt avslørt er jeg redd jeg hadde fortsatt å jakte på nye erobringer. 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor er du gift/i et forhold da?

Anonymkode: f565d...130

Fordi partneren har alt jeg ser etter hos en livsledsager. 99% perfekt. Men mangler den siste gnisten i sengen.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi partneren har alt jeg ser etter hos en livsledsager. 99% perfekt. Men mangler den siste gnisten i sengen.

Når du har funnet en livsledsager som du er så fornøyd med syns rart at velger å risikere å såre denne personen så dypt, pluss at risikerer også å ødelegge hele forholdet. Det må ligge noe i personligheten din som gjør at de velger å agere slik du gjør. 

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har dårlige moraler og kristne verdier. Sånne som deg bør holde seg single. 

Anonymkode: d3e1f...bc3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...