Gå til innhold

Hvorfor er noen notorisk utro?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Og hvordan klarer de å få omverdenen til å tro at de er de mest trofaste på jord?

Har de i det heletatt hatt følelser i forholdet? De er gjerne veldig sjalu også.

Anonymkode: 2cc5a...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er gjerne selvsentrerte folk uten moral å omtanke for andre.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Notorisk utroskap tror jeg ofte handler om ekstreme behov for bekreftelse. I noen tilfeller også psykopati.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, CamillaCollett skrev:

Notorisk utroskap tror jeg ofte handler om ekstreme behov for bekreftelse. I noen tilfeller også psykopati.

Skulle til å skrive det samme. De som gjentatte ganger er utro har et ekstremt bekreftelsesbehov. Det blir som en seier og rus når de får noen nye, og det at man har en partner hjemme som går gjennom ild og vann for en er ikke den samme bekreftelsen på å føle seg populær og wanted som å få i havn noen nye. Veldig ofte er det psykopater som er notorisk utro, de forstår ikke at det gjør vondt for partneren og vet ikke å skille mellom rett og galt engang, og kjører et ego-løp hele veien med handlingene sine, selvom ordene deres sverger på at de kun elsker deg.

Anonymkode: 45e2f...6b6

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig med de over. Behov for bekreftelse. Også er det ofte lite konsekvensutredning inne i bildet. Dersom de blir tatt greier de gjerne å ro seg i land igjen. 

Anonymkode: 60369...abf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror helst de bare gir blaffen.

Anonymkode: f1865...520

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er nok noe narcisisme og psykopati å gjøre. 

Anonymkode: e938a...073

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja og moral , ikke minst.

Drittmoral!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var elskerinne til en gift man. Han var og er notorisk utro. Jeg har heldigvis ikke noe med han å gjøre mer, men han er garantert en sosiopat/narsissist. Storhetsfølelse om seg selv, snakker ned om andre, eier ikke selvinnsikt, utgir seg for å ha mye medlidenhet og omtanke, mens handlingene han gjør viser motsatt. Ekstremt flink til å prate for seg, lite attraktiv utseende messig, men tiltrekker seg flotte damer (snakker ikke om meg selv, men de andre han har vært med) dårlig impulskontroll, og et fasade menneske uten like! 

Anonymkode: f565d...130

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Moral, psykopater, narcisisme, bekreftelsesbehov, alt for mye komplisering.

Mange som er utro gir bare faen og er det. Ikke noe verre enn det.

Anonymkode: f1865...520

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis dere visste hvor mange gifte/opptatte damer fra ca 40-45 + , som ligger med yngre menn hadde dere fått sjokk.                             Det er meg (og mine likesinnede) de ligger med, så dette vet jeg litt om.

Slutt å gjør dette til et mannlig psykopat-problem.

Anonymkode: df024...ca8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

som regel er foreldrene årsak til deres framferd. 

Anonymkode: c9ab8...2c4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Hva betyr notorisk utroskap? At en person er utro gjentatte ganger? 

Ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde også et forhold til en samboende mann. Han var notorisk utro. Jeg har heldigvis ikke noe mer med han å gjøre, og han var helt klart en narsissist eller psykopat. Ville ha nye kvinner stadig vekk og bruker kvinner som leketøy. Så kaster han dem etter som han blir lei av dem. Jeg er veldig glad jeg er ute av det nå, men han klarer sikkert å lokke nye kvinner inn i "garnet" sitt. Og hun som er samboer med han aner ingenting og tror han er en trofast mann, mens egentlig er han en drittsekk av en mann som forakter henne og gir faen i følelsene hennes. 

Anonymkode: 4887a...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dere visste hvor mange gifte/opptatte damer fra ca 40-45 + , som ligger med yngre menn hadde dere fått sjokk.                             Det er meg (og mine likesinnede) de ligger med, så dette vet jeg litt om.

Slutt å gjør dette til et mannlig psykopat-problem.

Det har du veldig rett i.

Enkelte kvinner får en midtlivskrise i den alderen. Det virker som at det er siste krampetrekning for overgangsaldreren slår til. Det er noen familier som har gått til helvete i min omgangskrets pga akuratt det du skriver om.  Det er ikke slik at de bare roter seg borti unge gutte valper som deg. De tar det de får.

Men jeg lurer hvorfor du er stolt over at du medvirkende til å rasere familier og ødelegge oppveksten til barn? 

Er det en liten psykopat i deg også?

Eller er du er desperat, fordi du ikke klarer å sjekke opp single kvinner på din egen alder?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dessverre de som ikke klarer å holde smekken igjen, og er kyniske nok til å ikke bry seg om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle til å skrive det samme. De som gjentatte ganger er utro har et ekstremt bekreftelsesbehov. Det blir som en seier og rus når de får noen nye, og det at man har en partner hjemme som går gjennom ild og vann for en er ikke den samme bekreftelsen på å føle seg populær og wanted som å få i havn noen nye. Veldig ofte er det psykopater som er notorisk utro, de forstår ikke at det gjør vondt for partneren og vet ikke å skille mellom rett og galt engang, og kjører et ego-løp hele veien med handlingene sine, selvom ordene deres sverger på at de kun elsker deg.

Dette 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
25 minutter siden, Tba skrev:

Det har du veldig rett i.

Enkelte kvinner får en midtlivskrise i den alderen. Det virker som at det er siste krampetrekning for overgangsaldreren slår til. Det er noen familier som har gått til helvete i min omgangskrets pga akuratt det du skriver om.  Det er ikke slik at de bare roter seg borti unge gutte valper som deg. De tar det de får.

Men jeg lurer hvorfor du er stolt over at du medvirkende til å rasere familier og ødelegge oppveksten til barn? 

Er det en liten psykopat i deg også?

Eller er du er desperat, fordi du ikke klarer å sjekke opp single kvinner på din egen alder?

Ung guttehvalp  på 28 år ?    Ok Takk

Jeg tror nok jeg har reddet flere forhold enn jeg har ødelagt. Mange sier de får en ny energi og blomstrer opp når de har en viril elsker som dekker deres behov. De takler hverdagslivet mye bedre.  Dette er ikke noe  som jeg bare tror, en "bijobb" av å være elskeren deres er å være "hobbypsykolog" også.  Jeg får høre ganske mye o hvordan de tenker og føler.

Hvordan leser du at jeg er stolt ? Jeg bara påpeker fakta, At du ikke liker livsstilen min er ok, men du trenger ikke kalle meg psykopat for det. Dessuten holder jeg på med damer 45+, så det er ikke snakk om noen barn i oppvekst her.

Å hvorfor skal jeg ha sex med kvinner på min alder når jeg får 10 ganger bedre sex med modne damer ?

Det finnes noen som foretrekker et liv utenom pk-A4 boksen skjønner du.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...