tinki Skrevet 14. august 2002 #1 Del Skrevet 14. august 2002 Hei og hopp! Er det noen som har peiling på hvor man kan kjøpe utstyr til sying av klær? Feks bh-bøyler.. Helst på nettet, bor laaangt unna alt som heter storbyer.. :-? Jeg har en kjempeidè når det gjelder bh'er, skjønner dere.. Tror det blir bra... Klem, Tinki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 14. august 2002 #2 Del Skrevet 14. august 2002 Hei! Jeg vet at de har sånne Bh bøyler/spiler på stoff og stil. http://www.stoffogstil.no/ Det går iallefall ann å bestille her :D Håper det hjalp litt. -xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henna Skrevet 14. august 2002 #3 Del Skrevet 14. august 2002 www.stoffogstil.no Her har dem alt av diverse sytilbehør og stoffer. Gå inn på nettsiden og bestill katalogene dems.90 kr året. De har også tilbehør til sying av bikini/bh. Alt kan bestilles over postordre. Anbefales-masse å velge i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinki Skrevet 14. august 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 14. august 2002 Takk skal dere ha! Skal sjekke det ut! (tror faktisk jeg har en sånn katalog hjemme) :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå