Gå til innhold

Gi han en ny sjanse? eller..?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte over 3 mnd, nesten 4, egentlig en bra fyr for meg. Snill, omtenksom, kjekk.. Flink pappa for barna sine. Men han hadde enda ikke flytta ut fra eksen sånn 100%, dvs de bodde i samme bolig delvis. Klarte ikke takle det når ting begynte bli mer seriøst, og sa det til han. Ble mindre kontakt en periode. Han begynte si han var glad i meg, og jeg tror oppriktig på han :) 

Men nå er han på vei ut fra henne og jeg lurer på hva dere ville gjort? Vi har hele tiden hatt kontakt, og jeg vet ikke om han har gjort det for min skyld eller hva.. Altså er han på husjakt. Er jeg en bitch som synes han ikke var "bra nok da" men nå? Fortjener han bedre? 

Anonymkode: 4a4ac...97d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke helt problemstillingen her? Er det ikke bra at han skal flytte?

Anonymkode: d3cc8...06d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke helt problemstillingen her? Er det ikke bra at han skal flytte?

Anonymkode: d3cc8...06d

Jo, selvfølgelig. Spm er jo om det er RETT av meg å nå skulle synes han er "bra nok" etter å ha avvist han tidligere, om det er rett ovenfor han..? Sa til han at sålenge han omtrent bor med eksen kan det ikke bli noe seriøst mellom oss. Men føler meg jo fæl egentlig, føler litt jeg har pressa han oppi et hjørne. Vet jo ikke 100% om jeg er grunnen til at han plutselig skal flytte ut, for 2 mnd siden var det ingen hastverk med det tydeligvis (ifølge han). 

AnonymBruker
Skrevet

Han virker useriøs. Gå videre.

Anonymkode: e4a22...58d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han virker jo ikke useriøs ? 

Anonymkode: b315b...526

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om jeg er enig der.. Han var gift i 16 år. Og uansett hvor "uenig" vi har vært i ting har han liksom ikke gitt slipp på meg heller og holdt kontakt. Så tror han er en longterm fyr :) 

Skrevet

Det er da mer ryddig av ham å flytte ut før han involverer seg med deg, så dette gjør ham mer aktuell som partner, ikke mindre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han virker jo ikke useriøs ? 

Anonymkode: b315b...526

Jo. Når han ikke hadde hast med å flytte tidligere så. Før man går inn i et nytt forhold så flytter man ut fra eksen og skaffer eget sted og får orden på livet sitt først.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

DU fortjener bedre. Han kan ikke forvente å få seg en ordentlig dame når han bor med eksen sin.
Og det er heller ikke smart av deg å bli rebounden hans nå, for han kommer til å møte mange damer på naturlige måter og raskt bli betatt av flere enn deg med tiden også. Menn som akuratt er "frie" tror de blir forelsket i den første og beste, men innser når de begynner å kikke rundt seg at det er mange andre på markedet også. Da ender du potensielt bare opp som en bruk og kast greie til han finner noe bedre, så jeg hadde ikke giddet å gi han ny sjanse.
Han var jo også delvis utro med deg, (bodde med eksen og hadde garantert sex med hun mens han hadde deg på siden) så da er ikke sjansen liten for at han vil være utro mot deg også.

Anonymkode: 4ae73...cb5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

DU fortjener bedre. Han kan ikke forvente å få seg en ordentlig dame når han bor med eksen sin.
Og det er heller ikke smart av deg å bli rebounden hans nå, for han kommer til å møte mange damer på naturlige måter og raskt bli betatt av flere enn deg med tiden også. Menn som akuratt er "frie" tror de blir forelsket i den første og beste, men innser når de begynner å kikke rundt seg at det er mange andre på markedet også. Da ender du potensielt bare opp som en bruk og kast greie til han finner noe bedre, så jeg hadde ikke giddet å gi han ny sjanse.
Han var jo også delvis utro med deg, (bodde med eksen og hadde garantert sex med hun mens han hadde deg på siden) så da er ikke sjansen liten for at han vil være utro mot deg også.

Anonymkode: 4ae73...cb5

Han har flere barn, tror ikke han er førstemann i køa til damene. Han slo opp med ex dama sin, av gode grunner.. Om de har hatt sex etter bruddet vet jeg jo dermed ikke. Blir litt usikker. Han er snill og god, tror ikke han er en "fuckboy" , mer dumsnill. At han ble boende for lenge sånn at exen skulle komme godt utav det økonomisk. Men mulig jeg er dum som et brød. Kanskje han ikke er drømmemannen allikevel. 

Skrevet (endret)
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Møtte over 3 mnd, nesten 4, egentlig en bra fyr for meg. Snill, omtenksom, kjekk.. Flink pappa for barna sine. Men han hadde enda ikke flytta ut fra eksen sånn 100%, dvs de bodde i samme bolig delvis. Klarte ikke takle det når ting begynte bli mer seriøst, og sa det til han. Ble mindre kontakt en periode. Han begynte si han var glad i meg, og jeg tror oppriktig på han :) 

Men nå er han på vei ut fra henne og jeg lurer på hva dere ville gjort? Vi har hele tiden hatt kontakt, og jeg vet ikke om han har gjort det for min skyld eller hva.. Altså er han på husjakt. Er jeg en bitch som synes han ikke var "bra nok da" men nå? Fortjener han bedre? 

Hei!

Eg har vore aktiv på dette forumet før i dag så det får snart klare seg, men eg fekk så lyst til å kome med nokre kommentarar. - Eg trur du kan bruke ein teknikk som eg har lært meg frå arbeidslivet:

Viss det er noko som er viktig for deg må du ta dette opp med han, men du må syte for at det blir ein ramme rundt denne samtalen! Sei til denne mannen som du er oppteken av at du vil ha ein alvorleg samtale med han, og om når det kan passe for han å snakke saman uforstyrra. Då vil han skjønne at du har noko seriøst på hjartet, noko som du og då har. Ver ærleg mot han og forklar kva du er oppteken av i høve han, gje deg god tid under denne viktige samtalen.

Både vi menn og kvinner har eit behov for å føle tryggheit overfor den vi er glad i, og når du gjev av deg sjølv er det positivt for korleis han oppfattar deg.

Mvh: Håvard.

Endret av Håvard2
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det der er vanskelig. Hva sier magefølelsen din? Er også enig i at det er lurt å ha en skikkelig samtale med han, der hvor du forteller om hva du ønsker for relasjonen :) Da finner du ut av hva han har lyst til.

Anonymkode: b056b...c73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...