Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2005 #1 Skrevet 26. februar 2005 Hvorfor husker pcen passordene mine? Når jeg feks skriver inn navnet mitt her og trykker på den hoppevidereknappen så kommer passordet mitt automatisk. Hvorfor? Det skal det da ikke? Hvordan får jeg vekk det? Og så husker den og foreslår når man skriver inn ting. Slik som på telefonkatalogen. Da foreslår den de forrige du har skrevet. Hvordan skal jeg få den til å slutte med dette? Hjelp..
Gjest Devil's Spawn Skrevet 26. februar 2005 #2 Skrevet 26. februar 2005 Hvilken browser bruker du? Generelt sett er alternativer/options et greit sted å lete. I explorer ligger den under tools/verktøy.
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2005 #3 Skrevet 26. februar 2005 Browser? Aner ikke hva du snakker om.. :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2005 #4 Skrevet 26. februar 2005 Tusen tusen takk! Fant det under tools ja! Kjempeklem til deg!
Gjest Devil's Spawn Skrevet 26. februar 2005 #5 Skrevet 26. februar 2005 Browser? Aner ikke hva du snakker om.. :oops: Browser er det som fint viser web-sider, som f.eks internet explorer, opera eller mozilla. Fint at det ordnet seg .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå