Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

litt over en uke siden bruddet. og vi er helt ferdig med hverandre. men behovet for sex er jo likevel der. spørre exen om vi skal være friends with benefits? uforpliktende. 

Anonymkode: 238d9...878

Videoannonse
Annonse
Gjest Tamsi
Skrevet

Dere er helt ferdig med hverandre, begge to, etter bare en uke? Det er skjelden slik.

Skrevet (endret)

Det er sikkert fristende, av erfaring ender det som regel ikke bra.

Men for all del.

Endret av Barefootgirl
AnonymBruker
Skrevet

Å ha en ff kan funke, men sex med en ex blir det bare tull ut av.

Anonymkode: 42cff...547

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Exer er ikke FF materiale. 

Anonymkode: 20c90...141

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Tamsi skrev:

Dere er helt ferdig med hverandre, begge to, etter bare en uke? Det er skjelden slik.

vi har prøvd litt for lenge og kjærligheten er helt visklet ut. fra min side iallefall. vi har ikke hatt noe kontakt på denne toden og har blokkert på some. første gangen det ble slutt mellom oss var det han som spurte meg om vi sku være friends with benefits. nå er d jeg son kjenner behovet ulme i kroppen. 

så min tur til og splrre denne gangen kanskje 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

litt over en uke siden bruddet. og vi er helt ferdig med hverandre. men behovet for sex er jo likevel der. spørre exen om vi skal være friends with benefits? uforpliktende. 

Akkurat det synes jeg ikke er noen god ide :riste:

• Liker 1
Skrevet

Høres ikke ut som en god idé. Mest sannsynlig vil en av dere bli såret.

Sex uten forpliktelser kan bli veldig vanskelig etter ett forhold. Dere har hatt kjærlighet for hverandre, nå skal det bare være lyst og vennskap. Og det går kanskje greit en periode, men hvordan blir det når dere flørter og roter med andre? Eller kanskje har sex med andre? Du er vant til å være nummer 1. Men det er du ikke lengre, og omvendt.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, FluffyJuggernaut skrev:

Høres ikke ut som en god idé. Mest sannsynlig vil en av dere bli såret.

Sex uten forpliktelser kan bli veldig vanskelig etter ett forhold. Dere har hatt kjærlighet for hverandre, nå skal det bare være lyst og vennskap. Og det går kanskje greit en periode, men hvordan blir det når dere flørter og roter med andre? Eller kanskje har sex med andre? Du er vant til å være nummer 1. Men det er du ikke lengre, og omvendt.

jeg var aldri hans nr 1. han fikk meg til og tro d helt til nå. pinsomt lenge overbeviste han meg om at jeg ikke i virkeligheten bare var en lek. nå som mine følelser er borte tenker jeg at jeg kan leke med av og til. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg var aldri hans nr 1. han fikk meg til og tro d helt til nå. pinsomt lenge overbeviste han meg om at jeg ikke i virkeligheten bare var en lek. nå som mine følelser er borte tenker jeg at jeg kan leke med av og til. 

Så du synes det er en god idé å "belønne" han med det eneste han var ute etter hos deg? Gratulerer til han som har klart å lure deg såpass. 

Anonymkode: 0b797...523

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, finn en annen som ff, ikke eksen. En eks er en eks - altså en du er ferdig med. Vær det!

Anonymkode: 064f0...bdf

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om han behandlet deg slik, så syns jeg iallefall ikke du skal belønne han med mer sex. Blir litt sånn "Takk for du kastet bort tiden min, lekte med følelsene jeg mine og løy til meg når vi var kjærester. Men vi kan godt fortsette å knulle, sånn at du kan bruke meg litt til". Hvor er selvrespekten?

Finn noen ny å ha det gøy med. Ikke kast bort mer tid på han. Det blir neppe å føre til noe bra uansett, bare gjøre det vanskelig å kjenne igjen noen som er bra for deg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ender aldri bra. Ha litt mer selvrespekt enn som så!!!

Anonymkode: 60ef0...907

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...