AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #1 Del Skrevet 16. mai 2018 Har en datter som er 6 år som begynte i ny barnehage i november .Det var på grunn at jeg kjøpte en ny leilighet og barnehage ble nærmere der vi bor.Det jeg synes er rart er at denne damen skal hele tiden si at dem andre har jo gått her i Mange år så kanskje hun skal ikke ble med på denne turen.Jeg trudde at det var en del av jobben å lære barn å være sammen i en gruppe å føles fellesskap? Dette er noe hun nevner ofte til meg at dem andre i siste kull har jo Vært her Mange år.Overreagerer jeg? Anonymkode: 8702e...7a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #2 Del Skrevet 16. mai 2018 Høres merkelig ut. Er det "russetur" det er snakk om? Kanskje du skal høre med styrer? Anonymkode: 68fe6...33f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 16. mai 2018 #3 Del Skrevet 16. mai 2018 For et barn er et halvt år veldig lenge, jeg skjønner ikke helt hva denne barnehageansatte mener. Selvfølgelig skal alle barna få være med. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #4 Del Skrevet 16. mai 2018 Du overreagerer ikke! Ta det opp umiddelbart! Man innlemmer jo alle i fellesskapet uansett, og dama må jo skjønne at de fleste barn ikke akkurat har valgt barnehagen helt selv! Stakkars jente! Og vanvittig uprofesjonelt av den ansatte. Håper du greier å sette henne skikkelig på plass! Anonymkode: e1e1d...896 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #5 Del Skrevet 16. mai 2018 Liker ikke måten hun snakker på .Det er faktisk deres jobb å ha et fellesskap. Anonymkode: 8702e...7a5 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet 16. mai 2018 #6 Del Skrevet 16. mai 2018 I alle dager. Datteren din har da like mye rett til å være med på den turen som deg andre. Uavhengig av hvor lenge hun har gått. Henvend deg til styrer og si at du føler at datteren din blir ekskludert fra "skolegruppen" Syns ikke du overreagerer. Du har helt rett til å reagere på dette. Jobber selv i barnehage og ville ikke latt noen være igjen pga de ikke har gått der lenge nok. Når vi hadde overnatting i fjor inviterte vi et barn som hadde sin siste dag i mai overnattingen var et par dager etter. H*n ble med på det sosiale med sov ikke over,. Selv om h*n ikke gikk i barnehagen følte vi for å invitere da dette er noen som er veldig stas. Vi inviterte også dette barnet på avsluttnjngstur. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #7 Del Skrevet 16. mai 2018 Hæ!? Helt uhørt! Selvfølgelig SKAL datteren din også være med! Hilsen en annen pedleder/barnehagelærer Anonymkode: a098f...b30 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #8 Del Skrevet 16. mai 2018 Nei liker ikke at hun sier det at dem andre har jo Vært her i maaange år hun drar på mange også når hun sier det.Jeg synes hun er dårlig når hun ikke tenker hel gruppe når hun prater.Skal ha mitt barn utenfor gruppen når hun snakker. Anonymkode: 8702e...7a5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #9 Del Skrevet 16. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei liker ikke at hun sier det at dem andre har jo Vært her i maaange år hun drar på mange også når hun sier det.Jeg synes hun er dårlig når hun ikke tenker hel gruppe når hun prater.Skal ha mitt barn utenfor gruppen når hun snakker. Anonymkode: 8702e...7a5 Støtter deg. Men vær så snill, bruk komma, og mellomrom etter punktum. Det er så slitsomt å lese det du skriver. Anonymkode: 6b0e4...989 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #10 Del Skrevet 16. mai 2018 Dette hadde jeg tatt med styrer. Vedkommende burde ikke jobbet i barnehage! Anonymkode: 95fda...725 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #11 Del Skrevet 16. mai 2018 Herregud så mange udugelige svar i denne tråden. Dere vet da ingenting om hvorfor den barnehageansatte mener at en tur ikke er lurt. Kanskje barnet til TS er veldig utrygg, og at en slik tur ikke passer? Kanskje det er helt andre grunner, hva vet vi.. Jeg tipper det har en naturlig forklaring og ikke er fordi den ansatte vil være slem med jenta. Anonymkode: 6d08c...c68 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #12 Del Skrevet 16. mai 2018 Du virker utenlandsk ut fra hi. Er du sikker på at du har forstått hva bhglæreren sier? Anonymkode: 369ad...cc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #13 Del Skrevet 16. mai 2018 Det er en plikt og ivareta alle barns behov på avdelingen, uansett.Det er ikke lov å utestenge et barn fra felleskapet. Høres merkelig ut, den ped lederen bør seriøst vurdere en annen jobb. Anonymkode: 1539b...edd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forever22 Skrevet 16. mai 2018 #14 Del Skrevet 16. mai 2018 er selv pedleder i barnehage, og dette høres helt hinsides ut! dette må du ta opp med styrer, overhodet ikke greit. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #15 Del Skrevet 16. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud så mange udugelige svar i denne tråden. Dere vet da ingenting om hvorfor den barnehageansatte mener at en tur ikke er lurt. Kanskje barnet til TS er veldig utrygg, og at en slik tur ikke passer? Kanskje det er helt andre grunner, hva vet vi.. Jeg tipper det har en naturlig forklaring og ikke er fordi den ansatte vil være slem med jenta. Anonymkode: 6d08c...c68 Spiller ingen rolle, det er betalt plass. Anonymkode: 1539b...edd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #16 Del Skrevet 16. mai 2018 Akkurat nå, Forever22 skrev: er selv pedleder i barnehage, og dette høres helt hinsides ut! dette må du ta opp med styrer, overhodet ikke greit. Signerer. Hilsen annen ped leder. Anonymkode: 1539b...edd 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #17 Del Skrevet 16. mai 2018 Jeg synes det er rart hvis du ikke får en lengre forklaring på hvorfor barnet ditt ikke bør være med. Usnsett så skal ikke barn ekskluderes fra felles utflukter. Jeg jobber på skole, og der er det krav om tilrettelegging for alle elever hvis man skal f.eks på leirskole. Uansett behov. Det burde være slik i barnehagene også. Eller så får de la være å dra på tur. Anonymkode: ed968...a5b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #18 Del Skrevet 16. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er rart hvis du ikke får en lengre forklaring på hvorfor barnet ditt ikke bør være med. Usnsett så skal ikke barn ekskluderes fra felles utflukter. Jeg jobber på skole, og der er det krav om tilrettelegging for alle elever hvis man skal f.eks på leirskole. Uansett behov. Det burde være slik i barnehagene også. Eller så får de la være å dra på tur. Anonymkode: ed968...a5b Mitt barn er ikke noe særskilte behov.Er som barn flest. Anonymkode: 8702e...7a5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #19 Del Skrevet 16. mai 2018 Om barnet ditt er veldig utrygg kan jeg forstå hva hun mener. Hvis ikke, så burde du klage på dette. Anonymkode: eb42a...0e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #20 Del Skrevet 16. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Om barnet ditt er veldig utrygg kan jeg forstå hva hun mener. Hvis ikke, så burde du klage på dette. Anonymkode: eb42a...0e2 Er ikke utrygg leker med andre. Anonymkode: 8702e...7a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå