AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #1 Skrevet 16. mai 2018 På et radio program på NRK i går så ble det annbefalt en scifi serie som heter Battlestar Galactica. Serien er 10-15 år gammel og lurer på om noen har sett den og kan si noen ord om den er bra og hvorfor? Hva kan sen sammenlignes med? Biblioteket her jeg bor har hele serien og vurderer derfor å låne Anonymkode: 65aa6...a1f
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #2 Skrevet 17. mai 2018 Ingen som har sett serien allså? (hvis mod kan slette dobbel post så er det fint,pc bugga da jeg skulle poste innlegget) Anonymkode: 65aa6...a1f
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #3 Skrevet 17. mai 2018 Battelstar Galactica er sannsynligvis den beste sci-fi-serien som noen gang er laget. Jeg skulle ønske at jeg kunne gå inn i hjernen min og slette den fra minnet mitt, sånn at jeg kan se den for første gang på nytt. Konseptet er fantastisk, skuespillerne er rå og musikken... Åh, musikken! Ja, lån den og se den, sett av dagen og se så mye du klarer. Du kommer ikke til å angre! Anonymkode: 6be94...dfd 1
NordicViking Skrevet 17. mai 2018 #4 Skrevet 17. mai 2018 (endret) Robotene gjør opprør mot sine menneskelige skapere, og de overlevende menneskene fra Kobols tolv kolonier må krysse galaksen i en konvoi ledet av krigsskipet Galactica - med de nådeløse cylonene hakk i hæl. Battlestar Galactica tar for seg det mest elementære i klassiske historier: Det gode mot det onde, natur mot teknologi, og alle de vanskelige tingene i mellom. Krydre det hele med kjærlighet, svik, politikk og religion, og du får en kvalitetsserie helt utenom det vanlige. Anbefales på det varmeste! Endret 17. mai 2018 av NordicViking
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #5 Skrevet 17. mai 2018 Veldig god serie. En del likhetstrekk med Westworld, bare at BSG er bedre. Anonymkode: 21f28...8aa
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #6 Skrevet 18. mai 2018 Hmm høres bra ut,må vel gi den en sjanse da Anonymkode: 65aa6...a1f
Pringle Skrevet 18. mai 2018 #7 Skrevet 18. mai 2018 Veldig veldig bra serie, anbefales hvis du har den minste dragning mot science fiction.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå