AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #1 Skrevet 16. mai 2018 Han er så sjarmerende og jeg er så klein. Hver gang vi har møttes har jeg tenkt at nå dreit jeg meg ut for mye, men så er han enda mer på neste gang, og jeg blir enda mer forfjamset bare av øynene hans når han smiler herregud. Hvis han ber meg ut på en date kommer jeg til å dø av overveldethet. Anonymkode: 31a82...a52
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #2 Skrevet 16. mai 2018 Jeg bommet på singelforumet. Anonymkode: 31a82...a52
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #4 Skrevet 18. mai 2018 Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Tenker på han hele tiden. Jeg kommer til å treffe han igjen snart, og jeg vet det er like før han kommer til å be meg ut, eller prøve å kysse meg, eller et eller annet. Men jeg har for mye angst, jeg er så redd for å ødelegge det, eller at det skal ødelegge meg, eller at jeg ødelegger han. Egentlig er det ikke kos i det hele tatt, det er bare dumt. Han vet enda ikke at han prøver å sjekke opp en personlighetsforstyrret angstball, men det finner han sikkert ut snart Anonymkode: 31a82...a52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå