Gå til innhold

Lalandia med barn. Må voksne også bade?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal til Legoland og vurderer å ta turen innom Lalandia badeland siden barnet har veldig lyst til det. Lurer på om man kan være med inn uten selv å måtte bade? Drar med andre voksne som bader, men selv har jeg ikke tenkt å sitte og sprade i bikini når jeg ikke ønsker å bade. Hvordan fungerer dette? Kan jeg betale inngang og sitte i "kaféområde" eller på sidelinjen og følge med på barnet mitt uten at jeg må skifte og styre mye selv? Barnet er fullt svømmedyktig og det er som sagt andre voksne som vil bade med barnet. Noen som har vært på Lalandia og vet hvordan dette fungerer?

Anonymkode: 720f8...b07

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har vært der?

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som har vært der?

Siden du ikke fikk svar på 48 minutter så lurer du på om ingen andre har vært der?

Ta en telefon eller send en mail til Lalandia/legoland, du.

Anonymkode: b49a9...049

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden du ikke fikk svar på 48 minutter så lurer du på om ingen andre har vært der?

Ta en telefon eller send en mail til Lalandia/legoland, du.

Anonymkode: b49a9...049

Er vel lov å spørre? Er jo fint om noen som vet kan fortelle, evt får jeg sjekke ut når jeg kommer dit. Pakker nå og er derfor jeg gjerne skulle visst i forkant. Lalandia er ikke åpent så får ikke ringt.

AnonymBruker
Skrevet

Du tar jo med badedrakt i tilfelle du trenger det. Som oftest kan man vel sitte i nærheten, men ikke sikkert det egner seg å sitte fullt påkledd! 

Anonymkode: 6ee74...37d

• Liker 1
Gjest GoldenLioness
Skrevet

Hygieneregler:

• Før du benytter Aquadome og bassengene, må du vaske deg grundig og skylle ut all såpe
  • Besøkende med smittsomme sykdommer og/eller væskende sår har ikke adgang
  • I barbeintområdet er det ikke tillatt med fottøy
  • Omkledning må kun finne sted i de anviste avlukkene
  • Kun badende iført rent badetøy har adgang til bassengene
  • Husk å vaske deg på nytt etter toalettbesøk og etter bruk av badstue
  • Mat, is og drikke må kun inntas innenfor serveringsområdet
  • Enhver forurensning av bassenger og områdene rundt er forbudt
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Beklager på det sterkeste at jeg stilte spørsmål om andres erfaring fra Lalandia. Jeg forstår at dersom man skal bruke bassengene må man både dusje/vaske seg og skifte til badetøy. Problemet var at jeg ikke visste om det var tillatt å være tilstede inne i anlegget uten å benytte seg av bassengene. Dette lurte jeg på fordi det er slik mange andre steder jeg har vært. Sjelden dette står opplyst direkte, men det er lett å besvare for de som har vært på disse stedene. Dersom det er helt unormalt å sitte med en brus ikledd shorts og singlet inne på området har jeg ingenting der å gjøre akkurat disse dagene. Og ja, jeg forsøkte å dytte litt på tråden fordi jeg stod midt i pakking og hadde det svært hektisk med både 17. mai og pakking til tur. Var aldri meningen å provosere noen med spørsmålene i HI og jeg beklager igjen dersom noen ble provosert av tråden. Jeg sitter nå på flyplassen og droppet badetøy til både meg og barnet. Konsentrerer oss om Legoland denne gangen og sjekker heller ut Lalandia en gang jeg vet at også jeg kan bli med og bade uten å måtte sitte på sidelinjen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er visst noen (uskrevne) regler om hva man kan spørre om på dette forumet. Noen ganger får man brukbare svar, av og til får man svar som fører til refleksjon, men som oftest får man svar fra bedrevitere og folk som kun er ute etter å lage kvalme. Sykt. 

Anonymkode: 3680a...3bc

• Liker 5
Skrevet

Var der for et par år siden, og det gikk helt fint å være der uten å bade!

Barna mine badet, jeg satt ved et bord og leste bok. :-)

AnonymBruker
Skrevet

Ja du kan fint være m uten å bade. Me  det er litt tropevarme inne om du går i mye klær kan det bli litt varmt.men er kafe og sitteplass. Og du kan gå rubdt barbeint å følge med på det meste :)

Anonymkode: a44ad...a57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...