AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #1 Skrevet 16. mai 2018 Jeg jobber som støtteordning i barnehage,og blir veldig knyttet til disse barna og familien deres. Nå er situasjonen slik at det barnet jeg har jobbet tett med daglig i 4år er skolegutt og slutter i barnehagen. Kan jeg som ansatt skrive noen ord og takke for disse årene,eller blir det for dumt. Tenkte å finne et bilde av meg og barnet og printe ut og gi sammen med ordene. Noen bhg ansatte med erfaring på dette området? Anonymkode: 5deda...c6e 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #2 Skrevet 16. mai 2018 Det er en hyggelig ting å gjøre Anonymkode: dfea3...658
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #3 Skrevet 16. mai 2018 Jeg har ikke erfaring selv, men har en bror som har hatt 100% assistent gjennom hele skolegangen. Et par av dem han har hatt lengst har gjort noe lignende når de har sluttet eller han har gått over til ungdomsskolen. Han har blitt veldig glad for det, og det han har fått henger fortsatt på veggen hos han, mange år senere. Foreldrene våre ble også veldig glade for å se at de brydde seg. Anonymkode: 9c73e...2ca 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå