Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går til frisør men har ikke råd til å farge det oftere enn hver 8 uke og nå er det blitt så mye grått at det holder ikke mål rett og slett.. Så jeg lurer på, er det noen som har gode tips til å skjule etterveksten? Jeg har brunt hår og har hittil brukt et "pudder" som jeg kjøpte hos frisøren, men kunne tenkt meg noe litt mer effektivt. Altså, jeg er klar over at det blir aldri det samme som å farge, men trenger bare noe så etterveksten blir ikke helt så iøynefallende. Hvis noen har gode råd, blir jeg takknemlig 😊

Anonymkode: b274f...d24

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg farger også hver 8.uke. men jeg pleier å gå til en utenlandsk dame som farger ettervekst veldig billig. 

Anonymkode: fe017...e55

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går til frisør men har ikke råd til å farge det oftere enn hver 8 uke og nå er det blitt så mye grått at det holder ikke mål rett og slett.. Så jeg lurer på, er det noen som har gode tips til å skjule etterveksten? Jeg har brunt hår og har hittil brukt et "pudder" som jeg kjøpte hos frisøren, men kunne tenkt meg noe litt mer effektivt. Altså, jeg er klar over at det blir aldri det samme som å farge, men trenger bare noe så etterveksten blir ikke helt så iøynefallende. Hvis noen har gode råd, blir jeg takknemlig 😊

Spray? 

spray med farge

Anonymkode: 27320...be1

AnonymBruker
Skrevet

Farg håret selv hjemme? Kjempe lettvindt og koster nesten ingenting, frisør er jo svindyrt.

Anonymkode: 2e56a...385

AnonymBruker
Skrevet

Jøss, åtte uker? Jeg farger hjemme hver tredje uke og da syns jeg den grå etterveksten allerede er blitt så lang at det vises.

Anonymkode: 13966...9e5

AnonymBruker
Skrevet

Takk for gode tips, den sprayen så interessant ut, skal prøve den :) Jeg har farget håret selv før, men synes jeg får veldig mye penere resultat hos frisøren. Har vurdert å bare la naturen gå sin gang, men føler meg litt for ung til å bli grå.. Skulle ønske det var ikke så dyrt å gå til frisør! 😣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...