AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #1 Skrevet 16. mai 2018 Har laget bunnen til pavlova kaken som skal serveres i morgen. Kan jeg også lage kremen/fyllet i kveld, og la det stå i kjøleskapet til i morgen? Kaken skal ikke serveres før i 3-4 tiden. Eller er det best å vente til et par timer før servering? Anonymkode: 3078a...87e
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #2 Skrevet 16. mai 2018 Ville ventet med fyll noe rett før servering. Jeg har hatt med krem og bær og noen timer før servering, men det rant fra kaken så neste gangen tok jeg på 1 time før servering. Anonymkode: 6b43f...639
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #3 Skrevet 16. mai 2018 Du kan fint lage i dag men ikke legg fyllet på kaken før like før servering. Iallefall vanilje krem lages i god tid i forkant. Hvis den blir for fast bare pisker du den litt for hånd. Krem er jo ikke så mye stress å lage samme dag men kan jo stå kaldt en natt. Anonymkode: 8c693...923
Meadow Skrevet 16. mai 2018 #4 Skrevet 16. mai 2018 Krem av fløte faller gjerne litt sammen hvis den blir stående, så jeg hadde tatt det i morgen. Og ikke legg kremen på marengsen før rett før servering. Marengsen oppbevares i romtempratur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå