Juliejulie123 Skrevet 16. mai 2018 #1 Skrevet 16. mai 2018 Hei! Jeg skal lage cupcakes til 17. mai. Noen som vet om det går fint å ta på glasur på kvelden før. La de stå i kjøleskapet over natten for å så servere de om morningen til frokost?😊
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #2 Skrevet 16. mai 2018 Skal du lage cupcakes med smørkrem eller muffins and melisglasur? Litt stor forskjell på hvordan man skal oppbevare dem Anonymkode: e2d3c...695 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #3 Skrevet 16. mai 2018 Ja, jeg gjør alltid det. Synes de blir bedre etter å ha stått i kjøleskapet en dag. Nå regner jeg med du mener smørkrem, ostekrem eller lignende siden du skriver cupcakes. Men det går sikkert fint med melisglasur også om det er det du mener. Anonymkode: b1b1e...97b 1
Juliejulie123 Skrevet 16. mai 2018 Forfatter #4 Skrevet 16. mai 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal du lage cupcakes med smørkrem eller muffins and melisglasur? Litt stor forskjell på hvordan man skal oppbevare dem Anonymkode: e2d3c...695 Ostekremtopping😊👍🏼
Juliejulie123 Skrevet 16. mai 2018 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg gjør alltid det. Synes de blir bedre etter å ha stått i kjøleskapet en dag. Nå regner jeg med du mener smørkrem, ostekrem eller lignende siden du skriver cupcakes. Men det går sikkert fint med melisglasur også om det er det du mener. Anonymkode: b1b1e...97b Åh, så bra 😍 Da kan jeg sove en time lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå