AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #1 Skrevet 16. mai 2018 Jeg er litt desperat faktisk😳 Har spist litt lakris, men har sug etter lakris og det er det eneste som hjelper mot kvalmen! Prøver å droppe lakris men noen ganger klarer jeg ikke å holde meg. Kjøper en kjærlighet på pinne og ifa innimellom, kanskje to hodeskaller i smågodt-hylla. Blir litt redd for om jeg skader personen i magen, men så har jeg lest at man ikke skal spise store mengder og klarer å unnskylde meg med det. Anonymkode: 128e8...586 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #2 Skrevet 16. mai 2018 Jeg spiser lakris akkurat nå, tenker å holde meg på under 125 gram i uka. Jeg bruker og lakris mot kvalme, så den nekter jeg å gi opp! Anonymkode: 6b0e0...be1 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #3 Skrevet 16. mai 2018 Jeg spiste lakris da jeg leste dette. "S-Märke Originalet Salt Skum". Ingrediensene er: Sukker, invertsukker, glukose, natriumklorid, gelatin (storfe), farge (Karbonsort), lakris, aroma. Jeg må skynde meg å si at jeg har aldri vært gravid før (tilfeldig at jeg havnet inne på denne tråden) og jeg kan heller ikke noe om graviditet osv., så om det er noen andre ingredienser her du ikke burde spise, så vet du grunnen. Det er bare det at jeg hadde aldri spist denne før nå og synes den var så sabla god, så da noen spurte etter lakris-tips tenkte jeg å anbefale den. Anonymkode: 76691...6ee 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #4 Skrevet 16. mai 2018 Det skal mye til for at barnet tar skade av lakrisen. Det er store mengder det er snakk om per uke. Du kan nok slappe av og spise lakris. Anonymkode: a20a1...13d 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #5 Skrevet 16. mai 2018 takk for svar! Skal nyte lakrisen med måte😊 Og krysser fingre på at barnet ikke tar skade med mengden jeg spiser... Hjelper alt for godt på kvalmen! 😊 Anonymkode: 128e8...586
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #6 Skrevet 17. mai 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er litt desperat faktisk😳 Har spist litt lakris, men har sug etter lakris og det er det eneste som hjelper mot kvalmen! Prøver å droppe lakris men noen ganger klarer jeg ikke å holde meg. Kjøper en kjærlighet på pinne og ifa innimellom, kanskje to hodeskaller i smågodt-hylla. Blir litt redd for om jeg skader personen i magen, men så har jeg lest at man ikke skal spise store mengder og klarer å unnskylde meg med det. Anonymkode: 128e8...586 Jeg sniker og snoker akkurat som deg. Elsker lakris!! Har snakket med jordmor og litt er greit. Anonymkode: 5b2ab...b90
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #7 Skrevet 17. mai 2018 Under 250 g uka er vel rådet i Finland, hvor denne studien er gjort. Finland spiser myyye lakris  Anonymkode: 72905...d5a
Gjest Cocosa Skrevet 17. mai 2018 #8 Skrevet 17. mai 2018 Kostholdsrådene for gravide sier ingen ting om at man ikke kan spise lakris. Selv spiste jeg litt, men unngikk de store mengdene pga de finske studiene. Man skal ikke bli hysterisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå