Annevenn Skrevet 26. februar 2005 #1 Skrevet 26. februar 2005 I forrige ukes Idol hadde programlederen noen brune støvletter i glatt skinn (ikke semsket), litt "rynkete" i skaftet, med litt spiss tå og en liten hæl. Noen som har sett slike, og vet hvor man får tak i? Helst rimelige....
Fat Sally Lee Skrevet 26. februar 2005 #2 Skrevet 26. februar 2005 Jeg vet ikke hvor de er å få tak i, men jeg er enig i at de var råfine! Spesielt med smale bukser oppi... Jeg tror kanskje Bianco eller Dinsko kan ha noe lignende.
Annevenn Skrevet 26. februar 2005 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2005 Jeg skal ta en myserunde.... Har noen smale jeans som ville vært super-lekre oppi, ja! Si fra om noen av dere ser sånne, da!
myagi Skrevet 27. februar 2005 #4 Skrevet 27. februar 2005 Hvis vi snakker om programmet da hun hadde på seg en på turkis topp med blomst eller noe, så er støvelettene kjøpt på bianco. 550 kr. De er å få kjøpt i svart på økonomisko til 399. De er veldig gode.
Annevenn Skrevet 27. februar 2005 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2005 TAKKK og TAKK!!! ¨ Gjett hvem som springer på Bianco i morgen.... og krysser fingrene for at hun får de (litt) tykke leggene sine oppi.... er jo lov å være optimist?
Gjest Bertine Skrevet 27. februar 2005 #6 Skrevet 27. februar 2005 Hei! Jeg kjøpte noen akkurat like på dinsko til 560kr. De er drit rå!!! De er akkurat like de hun hadde på seg, bortsett fra de "flippene" øverst på skaftet...
Gjest Coral Skrevet 28. februar 2005 #7 Skrevet 28. februar 2005 Hei! Jeg kjøpte noen akkurat like på dinsko til 560kr. De er drit rå!!! De er akkurat like de hun hadde på seg, bortsett fra de "flippene" øverst på skaftet... Ligger de på din skos side så legg gjerne ut en link
Gjest Bertine Skrevet 28. februar 2005 #8 Skrevet 28. februar 2005 hanne: har kikket gjennom dinsko.no men finner ikke de støvlettene mine. Men de er avbildet i mag og detnye. Det nr som kom ut i desember tror jeg..
Gjest Coral Skrevet 28. februar 2005 #9 Skrevet 28. februar 2005 hanne: har kikket gjennom dinsko.no men finner ikke de støvlettene mine. Men de er avbildet i mag og detnye. Det nr som kom ut i desember tror jeg.. Takk for svar Min søster abon. på Det Nye. Skal høre om hun har desemberutgaven eller Mag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå