Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oioi.. Heisann, jeg har til vanlig ikke regelmessig mensen, så er umulig for meg å telle syklusdager.

Har følt at puppene mine har vært større de 2-3 siste ukene, men ikke fult så vonde som de ellers har vært før mensen. Nå har de bare vært store og tunge på en måte, har til og med brukt sportsbh, noe jeg ikke bruker til vanlig, heler ikke bh, men nå må jeg ha noe støtte. 

Var nettopp på do og da fikk jeg veldig lyserosa blod på papiret, og det eneste man finner på nettet om det, er liksom et tegn på graviditet. 

Har en test liggende, men er det for tidlig å ta nå idag? Burde jeg vente en dag eller flere for å se om tr kommer på besøk eller ei? Har vært noe kvalm også, men det har jeg egentlig ikke tenkt noe serlig på, det er på morgenen men går ganske fort over. Max 30 min 1 time. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
34 minutter siden, Fjellmonkey skrev:

Oioi.. Heisann, jeg har til vanlig ikke regelmessig mensen, så er umulig for meg å telle syklusdager.

Har følt at puppene mine har vært større de 2-3 siste ukene, men ikke fult så vonde som de ellers har vært før mensen. Nå har de bare vært store og tunge på en måte, har til og med brukt sportsbh, noe jeg ikke bruker til vanlig, heler ikke bh, men nå må jeg ha noe støtte. 

Var nettopp på do og da fikk jeg veldig lyserosa blod på papiret, og det eneste man finner på nettet om det, er liksom et tegn på graviditet. 

Har en test liggende, men er det for tidlig å ta nå idag? Burde jeg vente en dag eller flere for å se om tr kommer på besøk eller ei? Har vært noe kvalm også, men det har jeg egentlig ikke tenkt noe serlig på, det er på morgenen men går ganske fort over. Max 30 min 1 time. 

Har du symptomer så slår det også mest sannsynlig ut på en test nå :) 

Skrevet

Det kan også være en symptom på kommende mens eller begynnende spontanabort, eller en hormonforstyrrelse, polyp i livmoren.... Masse andre ting. Ta en test, så bekrefter//utelukker du i hvert fall en graviditet. 

Ved uregelmessig syklus kan du ta en ny test om ei uke.

Skrevet
27 minutter siden, Ny Bruker skrev:

Det kan også være en symptom på kommende mens eller begynnende spontanabort, eller en hormonforstyrrelse, polyp i livmoren.... Masse andre ting. Ta en test, så bekrefter//utelukker du i hvert fall en graviditet. 

Ved uregelmessig syklus kan du ta en ny test om ei uke.

Har ikke testet enda, tenkte og gjøre det imorgen tidlig evt hvis mensen ikke kommer idag. Har aldri opplevd så rosa blod på papiret før. Når jeg får mensen så kommer den som regel som en foss når det først skjer. Så får vente å se om mensen enten dukker opp idag eller sjekke imorgen :-) hadde vært artig om det faktisk var positiv 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er gravid og har hatt symptomer i 2-3 uker så vil en test slå ut nå.

Anonymkode: fdafd...2f3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...