AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #1 Skrevet 16. mai 2018 Pleier dere å smøre dere daglig på henda også med solkrem når det er så varmt som nå? Jeg bare orker ikke den klissete følelsen så jeg har ikke pleid å smøre der. Anonymkode: ea11c...821
Gjest Catalina Culès Skrevet 16. mai 2018 #2 Skrevet 16. mai 2018 Får jo solkrem på hendene, når jeg smører meg...så ja.
exictence Skrevet 16. mai 2018 #3 Skrevet 16. mai 2018 Ja. Smører alltid hendene med fuktighetskrem ellers. Blir ellers så tørr. Veldig forskjell på solkrem. Kanskje du må prøve en annen hvis den er så klissete. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #4 Skrevet 16. mai 2018 Akkurat nå, exictence skrev: Ja. Smører alltid hendene med fuktighetskrem ellers. Blir ellers så tørr. Veldig forskjell på solkrem. Kanskje du må prøve en annen hvis den er så klissete. Ok, men viss det er en vannfast solkrem man bruker (de fleste solkremer er kanskje vannfaste?..) blir ikke den bare veldig fort utvaska når man vasker hendene? Anonymkode: ea11c...821
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #5 Skrevet 16. mai 2018 Når jeg smører meg med solkrem på stranda og hjemme, smører jeg hele kroppen inkl henda. På stranda gnir jeg bare av solkremen fra innsiden av hendene på håndduken når jeg er ferdig med å smøre meg. Hjemme vasker jeg hendene, og deretter smører jeg meg oppå hendene. Anonymkode: 19e28...488
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #6 Skrevet 16. mai 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, men viss det er en vannfast solkrem man bruker (de fleste solkremer er kanskje vannfaste?..) blir ikke den bare veldig fort utvaska når man vasker hendene? Anonymkode: ea11c...821 All solkrem vaskes bort når man vasker seg med såpe + vann. Vannfast solkrem betyr at du kan bade (i sjøen/ innsjøen o.l. UTEN Såpe) med solkremen på uten at all solkremen forsvinner fra huden Anonymkode: 19e28...488
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #7 Skrevet 16. mai 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, men viss det er en vannfast solkrem man bruker (de fleste solkremer er kanskje vannfaste?..) blir ikke den bare veldig fort utvaska når man vasker hendene? Anonymkode: ea11c...821 Tenker du på vannbasert, som i vannbasert maling/ beis/lakk i motsetning til oljebasert maling/beis/lakk? der malekost brukt med vannbaserte produkter rengjøres i vann og malekost brukt med oljebaserte produkter rengjøres med whitespirit/ annen olje? Anonymkode: 19e28...488
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #8 Skrevet 16. mai 2018 Orker ikke være klissete på hendene, så ja, jeg vasker dem. Er jeg på stranda går jeg ned i vannkanten og vasker dem. Brukte våtservietter før, men jeg har lært at de er noe dritt mrp microplast/miljø, så jeg har sluttet med det. Anonymkode: 95e13...388
exictence Skrevet 16. mai 2018 #9 Skrevet 16. mai 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, men viss det er en vannfast solkrem man bruker (de fleste solkremer er kanskje vannfaste?..) blir ikke den bare veldig fort utvaska når man vasker hendene? Anonymkode: ea11c...821 Jo, den gjør nok det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå