AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #1 Del Skrevet 16. mai 2018 Jeg har alltid vært en person som gir 100% tillit, fram til noe kommer frem. Noe kom frem hos typen, og det fortsatte. Plutselig fant jeg en hel bombe, og alt jeg ville var å dra. Typen var helt knust. Også jeg - jeg ville jo bare at typen min bare skulle være snill og grei. Han sa at jeg skulle gi han en siste sjanse. At jeg betydde så utrolig mye for han og at han lovte å endre seg. Og mye er endret, men det er kun gått to måneder. Jeg merker at jeg bare sitter og venter på at jeg skal kunne finne noe igjen. På sosiale medier har ting roet seg, og jeg føler ikke at han skjuler noe der (det gjorde han før).. Nå er det mer personlig, når jeg ikke er rundt han. Han er personlig trener, har vært det lenge, men med en liten pause. Han trener jenter i 20-årene, og de er virkelig så utrolig flotte, de jeg har sett. Han er også omringet andre flotte personlige trenere. Hans ekstra bagasje, er at han har vært i et tidligere forhold, hvor han har flørtet ekstremt med en kollega på jobb. Han jobbet da som noe annet. Daværende kjæreste visste ingenting om det. Denne jobben er enda mer fysisk intim. Og hver dag han går på jobb, er jeg så lei meg og nervøs. Han vet jo hvorfor, og sier at det ikke er noe jeg skal bekymre meg for. Han har endret seg, og det sier han, at han vet og kan merke. Og jeg vil jo såklart ikke gjøre noe ut av dette, og hva jeg føler om det - for det er jo meg det er noe galt med.. Typen må da få lov til å jobbe som PT uten at kjæresten hjemme skal gå amokk. Men, det er alikevel så vondt. Hvordan kan man skape tillit igjen? I hodet mitt, vil jeg ikke være sikker, før jeg har testet han.. At ei jeg kjenner, 10/10 jente prøver seg, mens han er på jobb. Det er jo umulig.. Og det skal jo ikke være sånn.. Anonymkode: e93af...064 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje91 Skrevet 16. mai 2018 #2 Del Skrevet 16. mai 2018 PT er da ikke en intim jobb Skjerp deg kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 16. mai 2018 #3 Del Skrevet 16. mai 2018 Problemet ditt er at du tenker på dette fordi det går på din selvtillitt mer enn hans handlinger, hva kan du gjøre for å bli tryggere og hva er hans ansvar for denne følelsen hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #4 Del Skrevet 16. mai 2018 Tillitten vil aldri komme helt tilbake igjen, det kan nok 99% av oss signere på som først har opplevd svik og grunn til mistillitt. For mitt vedkommende er det over 2 år siden ting kom frem, og tilliten er langt i fra i orden desverre. Veldig ofte tenker jeg at jeg egentlig burde gått fra han med en gang, for det er jævlig å fortsatt gå å føle på at han kanskje gjør noe igjen.. Det kjipe er at selvom han lovte han aldri skulle gjøre det igjen og hadde endret seg og blabla, så har jeg tatt han på nytt igjen flere ganger, har bevis og sett samtalene og avtalene med egne øyne, lagrede intimbilder fra snap og nummere til jentene han har lagret som guttenavn og lager avtaler med å møte, men jeg tør ikke si til han engang at jeg vet alt det fordi han må jo tenke jeg er utrolig dum som ikke går fra han når jeg vet sånt, så da later jeg bare som at jeg ikke vet.....Er mange måneder siden sist nå da, men det skjedde hvertfall flere ganger etter første gang jeg tok han og han lovte å aldri gjøre det igjen.. Jeg må si jeg kunne aldri stolt på en mann som hadde vist at jeg ikke kunne stole på han og som fortsatte å jobbe som PT.. Vanlig er jo hvis noen er utro eller blir forelsket i noen andre at den viktigste delen av tillittsgjenoppbyggingen er at den utroe holder seg langt unna de arenaene som er skyld i mistillitten. For oss var det fest og alkohol, og han har sluttet med det nå (endelig) , og for andre er det en arbeidsplass eller avdeling og man sier opp og finner ny jobb av hensyn til sin partner, eller slutter med den sporten de gjør og bytter til et annet sted... Og typen din burde også slutte som PT når det er via jobben han har brutt tillitten din! Og beklager for å si det, men jeg har hørt så altfor mange historier om fotballtrenere, PTer, boksetrenere osv som prøver seg på elevene sine .... Enten får han holde seg til mannlige klienter eller skifte jobb, det er det minste han kan gjøre! Han kan ikke bare fortsette som før , om han faktisk vil at du skal få tillitt til han igjen. Det krever MYE innsats fra hans side og omlegging av mange områder med hans levemåte og omgivelser. Han kan ikke tro at du bare må get over it og han slipper unna med en stor krangel også back to normal igjen. Nei, å bygge tillitten er en lang og kontinuerlig prosess, og uten tillitt er det ikke noe godt forhold. Vil han ikke gjøre det som trengs for at du skal få tillitt igjen burde du ikke klamre deg fast til forholdet ..... Anonymkode: 72f62...600 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå