Tusseline Skrevet 26. februar 2005 #1 Del Skrevet 26. februar 2005 Mine spinningsko er nå totalt slitt, og jeg har bestemt meg for å invistere i noen nye. Har vært innom en del sportsbutikker for å forhøre meg litt, men det er ingen som fører slike sko. Er det kun sykkelbutikker, og hva ligger prisen på sånn omtrent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 26. februar 2005 #2 Del Skrevet 26. februar 2005 De har iallfall spinningsko på XXL (men hadde ingen i str 38 til under 1000kr sist jeg var der) og Intersport Gigant (de hadde en del modeller på salg, fra 400kr og oppover) Kanskje de selger sko der du trener? Hvis ikke kan de sikkert anbefale butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 26. februar 2005 #3 Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg kjøpte spinningsko på xxl i str 38 rett før jul. Tror jeg gav rett under 600,- ink cleats. Du får fra 399,- uten cleats på xxl ser jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 26. februar 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 26. februar 2005 Takk skal dere ha! Da skal jeg innom XXL på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 27. februar 2005 #5 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg kjøpte spinningsko på xxl i str 38 rett før jul. Tror jeg gav rett under 600,- ink cleats. Du får fra 399,- uten cleats på xxl ser jeg nå. Hva er cleats?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 27. februar 2005 #6 Del Skrevet 27. februar 2005 Det er det festet under som gjør at skoene sitter fast i pedalen. Må kjøpes ved sidensv på de fleste sko og skrus på selv. Koster 170,- mener jeg. Og husk... Innimellom i starten, stram de til etter noen timer med umbraconøkkel, ellers kan skoen plutselig sitte fasi i pedalen en dag og du får ikke løst den ut. Det har jeg prøvd og det var ikke stas etter en time. Heldigvis var det to til også som hadde gjort samme tabba så da sto vi der med hver vår sko da :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå