Gå til innhold

Flink frisør i Østfold ?


Blåklokke

Anbefalte innlegg

Hei !

Etterhvert som jeg ble voksen (og vel så det..) har mitt tidligere blonde hår bare blitt mer og mer kommunefarvet og kjedelig. Så jeg har stripet det litt etter litt med bleke striper. Teknikken frisørdamen har brukt har vært både heklenår gjennom hette (vondt med det lange håret mitt !) og ren bleking med sølvpapir. Men istedet for bare striper, har håret totalt blitt lysere og lysere. Så nå har håret blitt nesten hvitt og ser svært lite naturlig ut. Et par ganger har jeg fått det farvet tilbake til den naturlige farven, og begynt om igjen med stripene. Men etter noen måneder ser jeg igjen ut som om jeg har dyppet hodet i Klorin ! :roll: Vet noen om en flink frisør i Østfold som kan gi meg honningfarvet hår, evt. mellomblondt hår med lyse striper ? På forhånd takk for hjelpen ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg pleide å gå til Frisørmester Vidar Jacobsen, en salong i Fredrikstad med 6-7 frisører og lærlinger i litt spredt aldersgruppe. Alltid lett å få time, dyktige frisører ( i hvertfall de 3 som tok i håret mitt), brukbar pris (dyrere enn frisøren på hjørnet i boligfeltet, billigere enn Adam & Eva i Oslo). Anbefales! De har peil, og hvis det er noe de er usikre på, så spør de hverandre og deg, selvfølgelig.

Salongen ligger på hjørnet på skrå over drosje-holdeplassen i Fredrikstad, dvs det hjørnet du kommer til hvis du står i gågata ved fontenen ved Exit, og går ned mot elva. O.P. Pettersensvei, i hvertfall.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en salong i Fredrikstad å anbefale - Klipp It i Torvbyen.

Jeg har også langt hår som har vært bleket i maaange nyanser, men nå er jeg helt mørk!! Det fikk de iallefall til der, sånn at det ikke ser ut som om jeg har "dyppet hodet i Klorin"...

Hun som har kliipet og farget meg tror jeg heter Ann Kathrin eller noe liknende...husker ikke helt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Takk skal dere ha for svarene jeg fikk !

For NÅ føler jeg (for første gang på mange år) fin på håret ! Det ble Vidar Jacobsen jeg bestilte time hos, var der på lørdag og er kjempefornøyd med resultatet. Det ble striper i cognacfarve og hmm.. tror det var sjokoladefarve, farven på håret ble spennede, klippen moderne og jeg føler meg helt ny! Tusen takk !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...