TrekStar Skrevet 15. mai 2018 #1 Skrevet 15. mai 2018 Kom hjem idag etter en tur i byen. I nabolaget her på vestkanten, har vi en del nyankommne flyktninger. Det var en etnisk norsk dame som gikk i kort skjørt forbi meg og personen som var med meg. Rett bak denne damen, syklet to flyktninger fra midtøsten. Den ene karen syklet forbi damen, mens den andre syklet utrolig sakte etter damen, rett bak henne. Han syklet ikke forbi, men glodde på damen og hennes utfordrende klesstil. Da hun gikk i kort skjørt, så vistes hennes ben og øvre lår. Det er tydelig at denne fyren syklet sakte, nettopp for å glo på damen. Jeg setter spørsmål til hvorfor muslimer kan glo på våre damer, når vi ikke får glo på deres damer uten at vi blir konfrontert med dette, og gjerne blir utsatt for vold. Jeg syntes dette var ubehagelig, og han jaktok henne, samtidig som han stalket henne. Jeg sier dette, og at damer og jenter burde bli mer årvåken og passe på seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #2 Skrevet 15. mai 2018 Du er virkelig naiv om du trur norsk menn Ikkje stirrer og gjør kvinner ukomfortabel... Anonymkode: ddace...b1d 7
Djungelvrål Skrevet 15. mai 2018 #3 Skrevet 15. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du er virkelig naiv om du trur norsk menn Ikkje stirrer og gjør kvinner ukomfortabel... Anonymkode: ddace...b1d Norske menn stirrer ikke samtidig som de mener at vi alle er løse horer. DET er den store forskjellen. DU er naiv om du ikke skjønner forskjellen. 6
TrekStar Skrevet 15. mai 2018 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2018 Just now, AnonymBruker said: Du er virkelig naiv om du trur norsk menn Ikkje stirrer og gjør kvinner ukomfortabel... Anonymkode: ddace...b1d Nei jeg er ikke naiv. Klart norske menn glor også, men dem er mer vant med lettkledde damer, noe ikke personer fra midtøsten er vant til.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #5 Skrevet 15. mai 2018 Hvordan så du på disse at de var flyktninger fra Midtøsten? Anonymkode: 0dd43...8b5 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #6 Skrevet 15. mai 2018 8 minutter siden, TrekStar said: Kom hjem idag etter en tur i byen. I nabolaget her på vestkanten, har vi en del nyankommne flyktninger. Det var en etnisk norsk dame som gikk i kort skjørt forbi meg og personen som var med meg. Rett bak denne damen, syklet to flyktninger fra midtøsten. Den ene karen syklet forbi damen, mens den andre syklet utrolig sakte etter damen, rett bak henne. Han syklet ikke forbi, men glodde på damen og hennes utfordrende klesstil. Da hun gikk i kort skjørt, så vistes hennes ben og øvre lår. Det er tydelig at denne fyren syklet sakte, nettopp for å glo på damen. Jeg setter spørsmål til hvorfor muslimer kan glo på våre damer, når vi ikke får glo på deres damer uten at vi blir konfrontert med dette, og gjerne blir utsatt for vold. Jeg syntes dette var ubehagelig, og han jaktok henne, samtidig som han stalket henne. Jeg sier dette, og at damer og jenter burde bli mer årvåken og passe på seg selv. Hva mener du med dette? Hva skulle hun liksom gjort med at han stirret på henne? Anonymkode: 2e21b...f3c 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #7 Skrevet 15. mai 2018 Kvinner er jo deilige da. Hva skal man si? Anonymkode: 66271...b9c
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #8 Skrevet 15. mai 2018 Akkurat nå, TrekStar skrev: Nei jeg er ikke naiv. Klart norske menn glor også, men dem er mer vant med lettkledde damer, noe ikke personer fra midtøsten er vant til. Og dermed er det greit? Typisk norske gutter, når utlendinger gjøre det farlig men når jenter klager på menn så «overdriver» dei eller er lett «krenka».. Anonymkode: ddace...b1d 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #9 Skrevet 15. mai 2018 6 minutter siden, Peonjenta skrev: Norske menn stirrer ikke samtidig som de mener at vi alle er løse horer. DET er den store forskjellen. DU er naiv om du ikke skjønner forskjellen. Nei, for all del.. ein norsk mann har aldri kaldt ei kvinne hore... lever du under ein Stein? Anonymkode: ddace...b1d 3
AnonymBruker 42 Skrevet 15. mai 2018 #10 Skrevet 15. mai 2018 Damene "våres, og damene "deres" Sånn bortsett fra det, så har jeg lagt merke at en del "nye landsmenn" kanskje drar denne "eye-fawkingen" litt vel langt ... Kunne kanskje vært lurt med et aldri så lite "welcome to Norway"- kutyme-og-den-slags-kurs for både "flyktninger" og andre "ny-norske" xD 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #11 Skrevet 15. mai 2018 2 minutter siden, Beeblebrox skrev: Damene "våres, og damene "deres" Sånn bortsett fra det, så har jeg lagt merke at en del "nye landsmenn" kanskje drar denne "eye-fawkingen" litt vel langt ... Kunne kanskje vært lurt med et aldri så lite "welcome to Norway"- kutyme-og-den-slags-kurs for både "flyktninger" og andre "ny-norske" xD Lufta er fri for alle. Kan man ikke se på hva man vil? Anonymkode: 66271...b9c 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #12 Skrevet 15. mai 2018 Glasset er alltid halvfullt for den politisk korrekte saueflokken Anonymkode: b06ad...1af
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #13 Skrevet 16. mai 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lufta er fri for alle. Kan man ikke se på hva man vil? Anonymkode: 66271...b9c Det er lov å se, men det ts beskriver er ikke en som bare ser. Det er en veldig ubehagelig og truende situasjon når man blir stirret og fulgt etter på den måten. Anonymkode: cddad...676 2
Djungelvrål Skrevet 16. mai 2018 #14 Skrevet 16. mai 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, for all del.. ein norsk mann har aldri kaldt ei kvinne hore... lever du under ein Stein? Anonymkode: ddace...b1d Jeg sa IKKE at ikke norske menn ikke noengang hadde kaldt en norsk kvinne hore. Jeg snakker ikke om utskjellsord. Jeg snakker om hva mange innvandremenn TENKER om norske og da spesielt lettkledde kvinner. Det er en grunn til at de pakker sine egen kvinner så grundig inn. Er du avkledd byr du på deg selv og fortjener og bli glodd på, tafset på, ropt etter. Ferdig. Sett deg inn i den kvinnefiendtlige kulturen fra mange av de landene de kommer fra så skjønner du nok litt mer du også.
Djungelvrål Skrevet 16. mai 2018 #15 Skrevet 16. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er lov å se, men det ts beskriver er ikke en som bare ser. Det er en veldig ubehagelig og truende situasjon når man blir stirret og fulgt etter på den måten. Anonymkode: cddad...676 Det er trakassering. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #16 Skrevet 16. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er lov å se, men det ts beskriver er ikke en som bare ser. Det er en veldig ubehagelig og truende situasjon når man blir stirret og fulgt etter på den måten. Anonymkode: cddad...676 Man må jo passe på å se en annen vei og gjemme kloroformkluten bak ryggen når hun snur seg da! Anonymkode: 66271...b9c 3
Djungelvrål Skrevet 16. mai 2018 #17 Skrevet 16. mai 2018 32 minutter siden, Beeblebrox skrev: Damene "våres, og damene "deres" Sånn bortsett fra det, så har jeg lagt merke at en del "nye landsmenn" kanskje drar denne "eye-fawkingen" litt vel langt ... Kunne kanskje vært lurt med et aldri så lite "welcome to Norway"- kutyme-og-den-slags-kurs for både "flyktninger" og andre "ny-norske" xD De får kurs, men jeg tror ikke så mye som 1 % når inn. Disse er oppdratt til å mene at kvinner er mindre verdt en kveg.
TrekStar Skrevet 16. mai 2018 Forfatter #18 Skrevet 16. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvordan så du på disse at de var flyktninger fra Midtøsten? Anonymkode: 0dd43...8b5 De pratet arabisk, så klart. Det var ganske enkelt. En kan se hvem som er nyankommet eller ikke. Det er blant annet en annen klesstil og hårklipp o.l. En ser det lett. Uansett så er dette området et sted hvor nye flyktninger blir inlosjert, før dem sendes videre. Alle her vet hvem som er hvem, og hvem som er flyktninger. 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hva mener du med dette? Hva skulle hun liksom gjort med at han stirret på henne? Anonymkode: 2e21b...f3c Personen som stirret burde forstå bedre folkevett og bedre dømmekraft en han viste der. Jeg synes ikke det er greit at en person følger etter en annen på denne måten. Damer er ikke et produkt. Det er ubehagelig når alle vet den lave terskelen som enkelte av flyktningene og gjerne muslimer har, når det gjelder voldtekter og å bruke kvinner som et seksuellt objekt. Fakta kan ikke fraskrives, og den snakker for seg selv. Mange vil sikkert reagere, og ikke tåle sannheter, men en spade er en spade. Jeg har aldri selv, opplevd norske menn oppføre seg på denne måten, heller ikke så åpenlyst. Hadde jeg sagt at det var norske menn som glodde og følgte etter damen, så hadde det sikkert ikke blitt ramaskrik, men så fort det nevnes innvandrere, flyktninger eller muslimer, så blir det nærmest fullt forsvarsmodus, fordi, gud forby noen å kritisere muslimer, for dem gjør jo ikke slikt, vel?! Islam tåler ikke krtikk, basta! 15 minutter siden, AnonymBruker said: Og dermed er det greit? Typisk norske gutter, når utlendinger gjøre det farlig men når jenter klager på menn så «overdriver» dei eller er lett «krenka».. Anonymkode: ddace...b1d Å stalke noen på denne måten, og nistirre etter baken på damen er upassende. Hadde det vært en norsk som gjorde dette, så hadde det vært det samme. Men jeg tror nordmenn er mer dannede og høflig enn som så. Hvem sykler vel sakte 2 meter bak en dame, for å glo på hennes kropp, lår og bak. En må være jævli* kåt og sex-sugen for å finne på noe slikt. Kanskje enkelte burde tatt noen onnanerings-kurs, for så å få ut sin seksuelle frustrasjon på denne måten, istedet for å følge etter damer på denne måten. Jeg vil kalle det seksuell trakkasering, når slikt som å følge etter damer på denne måten, skjer. Første gang jeg har opplevd dette, og det måtte jo være en av våre nye landsmenn, hva er oddsen for det?! Hadde denne damen gått et avidesliggende sted, så hadde jeg ikke blitt overrasket om hun hadde blitt klådd på, eller i værste fall voldtatt. Derfor ber jeg norske damer å være mindre naiv, og faktisk tenke at slik kan skje, for slikt skjer nemlig. Vi hører aldri om muslimske eller innvandrere som blir voldtatt, det hender tydeligvis tilnærmet bare mot norske jenter, i hovedsak ihvertfall. Hvem lærer disse nye landsmenn at norske jenter er sexobjekt, og er det derfor så mange kommer hit, for å få seg litt med tvang?! Så hvis jeg vil skjekke ut en muslimsk jente, så er det greit?! Hva ville skjedd om jeg fulgte etter en jente i hijab, og syklet etter henne, rett bak henne, og sjekket henne ut?! Hadde muslimske gutter tolerert dette?! Jeg tror ikke det. 15 minutter siden, AnonymBruker said: Lufta er fri for alle. Kan man ikke se på hva man vil? Anonymkode: 66271...b9c Det får da være grenser. Jeg lærte meg tidlig å ikke glo på andre, og at det var uhøflig og uforskammet. Jeg tenker muslimske gutter ikke har fått vidreført dette memoet fra deres foreldre. Man tar et raskt blikk, men man nistirrer ikke på den måten. Hvis en allikavell gjør det, da mangler man mentale sperrer, rett og slett. Det er da viden kjent, at vestlige kvinner er utsatt for voldtekter utført av våre nye landsmenn, og hvor innvandrere er overrepresentert i denne statistikken når det gjelder voldtekter. Det gjenspeiler islams syn på kvinner, og vantro. Noen skylder på kultur, men nei, det handler ikke om kultur, men en ukultur som har fått vokse seg stor, hvor kvinner som ikke dekker seg til, blir sett på som horer og fritt vilt blant muslimske menn. Det handler om islam, og dems syn på hva som er likeverd og akseptabel oppførsel, spesiellt mot kvinner og seksualitet. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #20 Skrevet 16. mai 2018 Norske menn er kanskje ikke de verste på akkurat det feltet, men er ikke som de har noen grunner til å slå seg på brystet for å være bra menn på noen måte. Anonymkode: a0547...3ad 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå