Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2005 #1 Del Skrevet 26. februar 2005 skal kjøpe meg pulsklokke, men er usikker hvor avansert jeg trenger den. er nødvendig med slike som kan overføre data til PC, blir man å bruke det liksom? og er det noen som har noen tips om typer? jeg trener vel 4-5 ganger i uka mest for gøy men planlegger å få litt mer ut av treningstimene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2005 #2 Del Skrevet 26. februar 2005 Polar A5 holder lenge for de aller fleste; den koster ca 1000 kroner. Der kan du legge inn treningssonene dine slik at den piper hvis du får for høy eller lav puls. Ellers har den kaloritellefunksjon, for den som er interessert i slikt. Selv har jeg en tilsvarende klokke fra Nike, dog uten kaloriteller. Også rundt tusenlappen. Les mer på www.pulsklokke.no Og få tatt en makspulstest så du får maks utbytte av klokka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #3 Del Skrevet 27. februar 2005 hvor får man tatt en slik max puls test og hvor mye koster det ca? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2005 #4 Del Skrevet 27. februar 2005 Det kan du gjøre selv, men jeg husker ikke helt oppskriften (men det innebærer løping til du nesten spyr). Hvis du går på et treningssenter med tredemøller, kan du gjøre det der, i så fall spør du en instruktør om hjelp, for det er bestemte koder som skal trykkes inn på maskinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå