nøtta Skrevet 15. mai 2018 #1 Skrevet 15. mai 2018 Fikk tidenes sjokk da samboer slumper ut med at han plutselig er usikker på om han vil ha barn.. han sier at han ikke vet om han kommer til å bli klar noen gang. Er redd for at han får nerver, eller er usikker på om han håndterer ansvaret.. har vert 100% tydelig på at jeg vil/skal!! Ha barn så det er ikke nytt for han. Vi snakket om å begynne å prøve og da kom det plutselig frem til tross for at jeg har vert ærlig fra dag 1. Den siste tiden har jeg vert veldig intens så kanvøre det har blitt for mye for han, jeg kan være litt intens, dessverre.. vært sammen i nesten 2 år og jeg er 28 år og han 32 år, så er veldig såret og forvirra da vi i den alderen burde visst hva vi vil. Vet ingen her har fasiten og han er den eneste som har svaret.. men lurer på om noen har opplevd lignende eller har en solskinnshistorie
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #2 Skrevet 15. mai 2018 Etter nesten 2 år som par, ville også jeg vært usikker på om jeg var klar for barn. Spesielt når man ser på dagens skilsmissesamfunn(samboere inkludert). Men folk er forskjellige Forstår at det "haster" for deg. Anonymkode: 25dc7...e2e 5
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #3 Skrevet 14. juni 2018 Ser at tråden er eldre. Men min samboer har vært veldig frem og tilbake på det å få barn. Men når jeg ble gravid så snudde han helt rundt og kunne ikke vært stoltere☺️ Anonymkode: 15a47...02b
matrobot Skrevet 14. juni 2018 #4 Skrevet 14. juni 2018 Hehe, hos meg kom nerver mye senere. Først etter min eldste ble endelig født, fikk jeg plutselig nerver. Da tenkte jeg plutselig - "nå har jeg faktisk et barn!", "nå må jeg passe på ham hele tiden!", "nå må jeg holde barnet i live!". Disse dagene var veldig surrealistiske, men det gikk heldigvis over etter et par dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå