Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, tittelen sier vel alt. Hvordan kommer dere til bak på ryggen? Jeg pleier bare å la det renne ned, men nå som det er så varmt er kanskje ikke dette nok? 

Anonymkode: b84d7...74e

Videoannonse
Annonse
Gjest Bøff Eløff
Skrevet

Lar det bare renne i dusjen ja.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker en vaskeklut som jeg drar over ryggem slik som man tørker seg med et håndkle.

Anonymkode: b042a...ebb

• Liker 1
Skrevet

Vannet renner bare over ryggen. Den har ikke blitt vasket med såpe på nesten førti år.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vasker ikke sån egentlig, men all shampo fra hodes renner jo over ryggen 👍🏻

Anonymkode: 1a493...8bb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vasker det jeg når oppover når jeg tar hendene bak på ryggen. Fra nakken og ned på ca midten av ryggen vasker jeg aldri, men der renner både shampo og balsam. Skyller alltid ryggen/nakken godt med vann før jeg går ut av dusjen slik at shampo og balsam blir skylt godt bort. 

Du kan jo kjøpe deg en sånn ryggvaskekost med langt skaft? :)

Anonymkode: 8ec19...317

AnonymBruker
Skrevet

Jeg såper inn skuldre og øvre del av ryggen der jeg kommer til. Såpe og shampo renner deretter nedover ryggen sammen med vannet fra dusjen.

Anonymkode: 7ae73...861

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer å kjøpe skrubb børste med lang skaft til det. Eller noe lignende. Irriterer meg litt over å føle meg møkkete på ryggen for tiden.

Anonymkode: ec22d...aa1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid bare skylt armer, ben, mage, rygg med vann pga tørr hud. Lukter ikke ekkelt av min hud av den grunn.

Anonymkode: b30d3...8ef

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker en slik børste med langt skaft. Tar såpe oppi, skummer opp i busten, så vasker jeg hele ryggen, overarmene ned til underarm på oversiden, utenpå rumpe, bak og foran på lår. Dødsdeilig, gir en peelingeffekt og blodsirkulasjonen får en piff. Deilig følelse etterpå.

Anonymkode: 1f98c...a67

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en sånn skrubb børste med langt skaft. Det er nesten reine kinderegget siden jeg både får skrubbet og klødd ryggen skikkelig. 

Kjøpte min skrubb børste på helsekosten. 

Anonymkode: 53cee...594

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke blitt vasket på noen år :fnise:. Lar vannet bare renne ja. Har ikke skjedd noe av å ikke vaske den med såpe. For et par år siden pleide kjæresten jeg var sammen med å vaske ryggen min i dusjen

Anonymkode: 5add2...619

Skrevet

Arm opp og i bøy og arm ned og i bøy. Det er jo ikke vanskelig å nå hele.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke blitt vasket på noen år :fnise:. Lar vannet bare renne ja. Har ikke skjedd noe av å ikke vaske den med såpe. For et par år siden pleide kjæresten jeg var sammen med å vaske ryggen min i dusjen

Anonymkode: 5add2...619

Den gangen jeg var ung og dum og tiltrekkende, før jeg hadde tatt ordentlig inn over meg hvor upraktisk og vanskelig sex i dusjen faktisk er (som noe annet enn forspill), ble ryggen min også vasket av kjæresten. Den tanken om at ryggen kanskje burde vaskes en gang i blant har slått meg, men det er liksom der vannet treffer, så den blir jo ganske polert av seg selv. 

Anonymkode: 70da9...716

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar litt såpe på en klut og skviser såpen ut av kluten nedover ryggen. 

Anonymkode: 7ab5c...1c7

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe problem for meg å nå rundt på hele ryggen, men det er svært sjelden jeg vasker mer enn at jeg lar såpe og vann renne over. Daglig vasker jeg nedentil, nakken, armhulene, rundt brystene, og føttene. Er jeg veldig svett såper jeg inn hele overkroppen, og så skrubber jeg innimellom huden, og da bruker jeg såpe og skrubbehansker overalt.

Anonymkode: 37214...075

AnonymBruker
Skrevet

Dere som bare lar vann og såpe renne nedover ryggen, føler dere at det er nok til å bli ren? 

Personlig så føler jeg meg ren etter skrubb, spesielt nå på sommeren når det blir endel svetting. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som bare lar vann og såpe renne nedover ryggen, føler dere at det er nok til å bli ren? 

Personlig så føler jeg meg ren etter skrubb, spesielt nå på sommeren når det blir endel svetting. 

Har aldri tenkt noe over det, så ja, føler jeg blir ren (er det noen som dysjer og går ut før de føler at de er rene...). 

Skrubber ikke akkurat resten av kroppen heller. Kun under armene gir jeg en ekstra skrubb. Er jo ikke så skitten at jeg trenger å skrubbe hele meg. Dysjer mist en gang til dagen, av og til 2 om jeg har trent tidlig, men fortsatt sent på kvelden ønsker å dysje av meg dagen. 

Anonymkode: 1a493...8bb

AnonymBruker
Skrevet

Bruker hånda eller klut. Vann som renner gjør det ikke rent. Dere står vel bare i såpevann og tror føtter og tær automatisk blir rene? Ikke rart det lukter tåfis av så mange. 

Anonymkode: afb92...b4d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...