NordicViking Skrevet 15. mai 2018 #1 Skrevet 15. mai 2018 Dagsrevyen, sportssendinger, P3morgen og Norgesglasset er blant programmene som utgår når NJ-journalistene i NRK streiker. Og streikeviljen er stor. Framover vil streiken påvirke NRKs dekning av flere store hendelser. Blant annet ble det tirsdag klart at NRKs 17. mai-dekning vil bli kraftig redusert. Avhengig av hvor lenge streiken varer, kan også dekningen av det britiske prinsebryllupet 19. mai og starten på fotball-VM i Russland 14. juni bli rammet. https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2018/05/15/195396560/streik-kan-ramme-nrk-tilbudet-i-lang-tid-framover-streikeviljen-er-stor
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #2 Skrevet 16. mai 2018 Jeg leste det. Var det noe du ville si? Anonymkode: 26a3e...f62 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #3 Skrevet 16. mai 2018 Jeg har aldri fulgt med på TV-sendingene på 17. mai. Det er jo mer enn nok å finne på den dagen, og da er det ikke tid til å glane på idiot-boksen uansett... Anonymkode: c2032...f45 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #4 Skrevet 16. mai 2018 Jeg gjetter på at tv-sendingen i morgen er såpass viktig at de de streiker mot vil prøve å få det fikset innen da! Syns det er koselig å ha på tv og se barneskolen min gå i toget! Er vel omtrent den eneste tradisjonen jeg fremdeles har 17. mai! Anonymkode: ac4de...db8
Gjest Solstråletårer Skrevet 16. mai 2018 #5 Skrevet 16. mai 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjetter på at tv-sendingen i morgen er såpass viktig at de de streiker mot vil prøve å få det fikset innen da! Syns det er koselig å ha på tv og se barneskolen min gå i toget! Er vel omtrent den eneste tradisjonen jeg fremdeles har 17. mai! Anonymkode: ac4de...db8 Se på TV 2 de har sending de å.
Poppzy Skrevet 16. mai 2018 #6 Skrevet 16. mai 2018 11 timer siden, NordicViking skrev: Dagsrevyen, sportssendinger, P3morgen og Norgesglasset er blant programmene som utgår når NJ-journalistene i NRK streiker. Og streikeviljen er stor. Framover vil streiken påvirke NRKs dekning av flere store hendelser. Blant annet ble det tirsdag klart at NRKs 17. mai-dekning vil bli kraftig redusert. Avhengig av hvor lenge streiken varer, kan også dekningen av det britiske prinsebryllupet 19. mai og starten på fotball-VM i Russland 14. juni bli rammet. https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2018/05/15/195396560/streik-kan-ramme-nrk-tilbudet-i-lang-tid-framover-streikeviljen-er-stor Det er jo bare å se på TV 2. Der får du se 17. mai sending og prinsebryllup. Fotball-VM er det vel også mulig å få sett andre plasser. Nyheter også for den saks skyld.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #7 Skrevet 16. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri fulgt med på TV-sendingene på 17. mai. Det er jo mer enn nok å finne på den dagen, og da er det ikke tid til å glane på idiot-boksen uansett... Anonymkode: c2032...f45 Morsom du Anonymkode: a3772...f7c
Perelandra Skrevet 16. mai 2018 #8 Skrevet 16. mai 2018 TV-sendingene på 17. mai er koselig, men ikke noe jeg er nødt til å få med meg. Jeg klarer meg fint uten. Da savner jeg mye mer radioprogrammene. Pleier å høre på P2 hver dag, særlig Ekko og Dagsnytt atten må jeg få med meg. Inntil streiken er over, blir det podcast og svensk radio for meg. Heldigvis er jo podcast-programmene fra NRK tilgjengelig selv om det er streik. 1
Pultost Skrevet 16. mai 2018 #9 Skrevet 16. mai 2018 Spiller ikke så stor rolle for meg, jeg skal være ute for det meste, så det blir dårlig med TV-titting uansett.
Salka Skrevet 16. mai 2018 #10 Skrevet 16. mai 2018 Spiller ikke så stor rolle for meg, jeg ser mest på ferdiginnspilte programmer som dokumentarer, filmer og sånt uansett og de vises som normalt. Nyheter går på tv2 også, så ingen krise. Hadde tenkt å se litt av 17.mai-sendingen imorgen da, men det går noe tilsvarende på tv2, så får titte litt der i stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå