Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når man foreslår å møtes, og h*n sier at det ikke passer uten å følge opp med en ny dato, betyr det at vedkommende ikke lengre er interessert?

Anonymkode: 1f269...1e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir litt vanskelig for oss å svare på? 

• Liker 1
Skrevet (endret)
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Når man foreslår å møtes, og h*n sier at det ikke passer uten å følge opp med en ny dato, betyr det at vedkommende ikke lengre er interessert?

I hvertfall en sterk indikasjon på at personen ikke er veldig interessert og/eller at han har noen andre han forsøker å få konkrete avtaler med først. Hvis den indikasjonen allikevel er gal så er det da videre et tegn på at personen har dårlig empati og sosiale skills, og du bør da helst bli litt mindre interessert for din egen del.

Når noen ønsker å treffe en men det ikke passer så bør man forstå at et avslag bør følges opp med en forklaring og forslag til alternativt tidspunkt, eller i det minste en forsikring om at man vil treffes senere.

Endret av Kreator
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja!

Anonymkode: 0fb4b...59a

AnonymBruker
Skrevet

Som de sier, he's not that into you.

Anonymkode: a284b...138

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kanskje det bare betyr at personen har mye på timeplanen akkurat nå? 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Carrot skrev:

kanskje det bare betyr at personen har mye på timeplanen akkurat nå? 

Nei. Det betyr dessverre ikke det. Å avslå pga eksamen/travel på jobb etc, uten å foreslå nytt tidspunkt, er en av de mest kjente måtene å si at man ikke er interessert.

Anonymkode: 0fb4b...59a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei ikke nødvendigvis. Det kan være at han bare ikke visste hvilken annen dag og tid han kunne akuratt der og da :)
Har flere ganger måttet avlyse selv, og kommer tilbake til de senere fordi jeg har fått for mye å gjøre, men er fortsatt interessert i de.
Hvis du ikke hører fra han innen et par dager så ville jeg sendt en melding å foreslått en konkret dag, men hvis han avviste den også uten å følge opp med nytt forslag selv, så er han ikke interessert.

Anonymkode: 9449d...29c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

veldig kulturbasert, og hvor du bor.

Anonymkode: 52256...1fa

AnonymBruker
Skrevet

Det var på grunn av skole ja, men det ble sagt at h*n skulle ta kontakt når h*n var ledig, men har ikke hørt et pip på et par uker. Dårlig tegn?

Ts

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var på grunn av skole ja, men det ble sagt at h*n skulle ta kontakt når h*n var ledig, men har ikke hørt et pip på et par uker. Dårlig tegn?

Ts

Ja! Det er Ghosting. Sorry siss 💔

Anonymkode: dac34...102

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Dårlig tegn, har opplevd akkurat det samme, han hadde så dårlig tid for tia, men ville veldig gjerne møtes igjen. Men var skole og eksamen og bla bla bla, og jo nærmere sommeren kom, jo mer skjønte jeg jo at det var avvisning. Han tok plutselig litt kontakt igjen nå og da, men det var for lite for meg, når det kunne gå to uker nellik hver gang, og han antageligvis kontaktet meg når andre ting ikke gikk som han ville. 

Anonymkode: fa06b...d34

AnonymBruker
Skrevet

Alle mennesker har tid til ting de har lyst til. Hvis han hadde vært interessert ville han prioritert deg.

Anonymkode: c036b...266

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, for en drittsekk da. Si at man skal ta kontakt når man overhodet ikke hadde planer om det? Hvorfor gjør folk det da? Hvorfor ikke heller si at man ikke vil møtes igjen eller enda bedre: rett og slett ignorere? Jeg gjør det alltid med andre jeg har datet. Har vi møttes en gang så ignorerer jeg, har vi møttes flere så sier jeg ifra. Bra for både meg selv og den andre. Virker som noen folk bare ikke orker å forholde seg til virkeligheten?

Ts

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja.

Anonymkode: c9fab...5a3

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Jeg hadde tatt det som ett tegn på at vedkommende ikke var interessert. Hadde jeg vært han hadde jeg gitt lyd i fra meg hvis jeg var interessert, bare slik at hun hadde visst at jeg var interessert når jeg hadde tid. Men alle er forskjellig. Kansje han virkelig er opptatt. Er du interessert i han, send han en melding og si hei, og se hva svar du får. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, for en drittsekk da. Si at man skal ta kontakt når man overhodet ikke hadde planer om det? Hvorfor gjør folk det da? Hvorfor ikke heller si at man ikke vil møtes igjen eller enda bedre: rett og slett ignorere? Jeg gjør det alltid med andre jeg har datet. Har vi møttes en gang så ignorerer jeg, har vi møttes flere så sier jeg ifra. Bra for både meg selv og den andre. Virker som noen folk bare ikke orker å forholde seg til virkeligheten?

Ts

Slapp av! Jeg vil si det er hvertfall 70% sjanse for at han tar kontakt !
Ting kan komme i veien, og når man står midt oppi noe er det ikke så lett å tenke ut eksagt hvilken dag man har tid OG er i modus til det (som er veldig viktig, for å møte en date krever mer av humøret og energien, psyken og modusen enn det å henge med en bestevenn eller en man er trygg på gjør) til å komme opp med et nytt forslag akuratt på rappen!

Anonymkode: 9449d...29c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han tar aldri kontakt. Om han skulle gjøre det er det fordi førstevalget, og kanskje andrevalget, gitt skeis. Ha litt selvrespekt, du sitter ikke og venter flere uker på at han finne en ledig time til deg.

Anonymkode: a284b...138

AnonymBruker
Skrevet

Caset er basicely dette:

Hvis DU var keen på en fyr, men ikke hadde mulighet til å treffes ved første forslag... hva ville du gjort? Jo: sannsynligvis sagt noe av typen: ''Åh! Jeg kan ikke da, men jeg kan da og da''.

Hvis du IKKE var keen på en fyr, og kunne/ikke kunne ved første forslag... hva ville du gjort? Jo: sannsynligvis sagt noe av typen: ''Åh! Jeg kan ikke da, jeg er opptatt med blablabla''.

Differansen ligger i det subtile med å foreslå et forslag tilbake fremfor å bare si noe som kan oversettes direkte til ''Nei'' vs. ''Muligens/Kanskje''.

Anonymkode: c9fab...5a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...