Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte det ville være moro om noen fortalte om sine største flauser! 😂 så del!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistet en sko under bussen idet jeg skulle gå på. Sjåføren så hva som skjedde og ventet til jeg hadde fått fisket den frem. Det var rimelig flaut! Alle på bussen lurte på hva som tok så lang tid :laugh: og jeg kom meg omsider på bussen tomatrød. 

Anonymkode: 5b231...513

• Liker 3
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mistet en sko under bussen idet jeg skulle gå på. Sjåføren så hva som skjedde og ventet til jeg hadde fått fisket den frem. Det var rimelig flaut! Alle på bussen lurte på hva som tok så lang tid :laugh: og jeg kom meg omsider på bussen tomatrød. 

Anonymkode: 5b231...513

Hahahaha! 🤣

AnonymBruker
Skrevet

må være noe av det jævligste jeg har opplevd. Var en gang på ungdomskolen og jeg måtte på dass. Toalettene var liksom i korridoren. Jeg satt meg ned og slet med å få det ut. Måtte faen meg skynde meg også fordi vi hadde prøve så kunne ikke akkurat sitte der å slo rot. Så jeg tenkte at jeg får klemme til alt jeg har og få alt ut ikke sant.

Men neida, det var ikke nummer to som skulle ut. Jeg pressa så jævlig, du aner ikke. Fy **** så det smalt. En ekstrem høylytt fis omfavnet seg i hele forbanna korridoren. Jeg kunne høre ekkoet. Ikke nok med at det var flaut. Men jeg hørte ***** noen som gikk i gangen mens jeg skrek på elgen med ræva

Anonymkode: 2ab5b...158

• Liker 2
Skrevet

Har jo masse men en jeg kommer på i farten må ha vært når jeg falt i gjørma og hele kroppen inkludert ansikt var full av gjørme. Dette var da på en klassetur og jeg husker at ingen sa noe på det men husker læreren fikk seg en god latter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...