Gjest Anonym Bruker Skrevet 15. mai 2018 #1 Skrevet 15. mai 2018 (endret) De fleste av oss- ( gifte, samboere,single ) har gjerne eit nettverk med nære venner av begge kjønn, som de kan betro seg til,og som de opplever å knytte spesielt stærke bånd til og får følelser for . Har du noen gang opplevd å følt deg sexuelt tent ,og under diskresjon innledet eit sexuelt forhold til en nær venn / venninne. ? Endret 15. mai 2018 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #2 Skrevet 15. mai 2018 Nei. Jeg har aldri opplevd å føle meg seksuelt tent til en som er og har vært lenge (eller kort) en nær venn. Venner er venner. Anonymkode: c7df9...c07 3
SardintrollReturns Skrevet 15. mai 2018 #3 Skrevet 15. mai 2018 Jeg har hatt seksuelle forhold til venner da jeg var i tenårene, men ikke nå mer.
Gjest Alterego666 Skrevet 15. mai 2018 #4 Skrevet 15. mai 2018 Ja. Er det ikke slik man innleder seksuelle forhold?
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #5 Skrevet 15. mai 2018 2 minutter siden, Alterego666 skrev: Ja. Er det ikke slik man innleder seksuelle forhold? Da har men vel gjerne tenningen der fra FØR man blir venner og utvikler et vennskap. For meg er det hvertfall sånn. Ukjente/Bekjente - kan oppstå tenning og sex - kan også gå over i vennskap etter man har hatt sex. Men Venner - tenner ikke på venner, da hadde jeg ikke utviklet vennskap med de, men blitt sexpartner med de om jeg tente på de. For meg er det helt unaturlig og umulig å se på en som allerede er venn, som noe mer enn venn. Anonymkode: c7df9...c07 1
Gjest Alterego666 Skrevet 16. mai 2018 #6 Skrevet 16. mai 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Da har men vel gjerne tenningen der fra FØR man blir venner og utvikler et vennskap. For meg er det hvertfall sånn. Ukjente/Bekjente - kan oppstå tenning og sex - kan også gå over i vennskap etter man har hatt sex. Men Venner - tenner ikke på venner, da hadde jeg ikke utviklet vennskap med de, men blitt sexpartner med de om jeg tente på de. For meg er det helt unaturlig og umulig å se på en som allerede er venn, som noe mer enn venn. Anonymkode: c7df9...c07 For meg er det ikke unormalt at vennskap flyter over i seksuelle spenninger. Når jeg ser meg rundt, skjer dette hele tiden. For meg fremstår dette som en helt vanlig utvikling.
Gjest Anonym Bruker Skrevet 16. mai 2018 #7 Skrevet 16. mai 2018 (endret) 11 timer siden, Alterego666 skrev: For meg er det ikke unormalt at vennskap flyter over i seksuelle spenninger. Når jeg ser meg rundt, skjer dette hele tiden. For meg fremstår dette som en helt vanlig utvikling. Vi og mange andre har mange venner av det motsatte kjønn, som ein har fått spesielle følelser for. Man reiser på tur saman med de, og tar del forskjellig sosiale felles fritidsintrs. og så blir det gjerne nytt eindel alkohol som bidrar til å senke sperregrensene. Kanskje er vennskapsex langt mer vanleg en man skulle tru Endret 16. mai 2018 av Anonym Bruker
Kontorotta Skrevet 16. mai 2018 #8 Skrevet 16. mai 2018 Jeg har to-tre kjempegode mannlige venner. Jeg er ordentlig glad i dem. Det er kjempegodt å få en klem av dem. Bli holdt rundt. Men aldri i min villeste fantasi ville jeg klart å innlede et seksuelt forhold til dem. Klarer ikke fantasere om dem en gang. De er bare oppriktig gode venner. Muligens det kunne utviklet seg til noe mer om vi hadde vært single, men tanken har aldri vært der når de eller jeg har vært i forhold. Bekjente derimot, kunne nok utviklet seg til noe annet. Om jeg hadde vært av den utro typen. Jeg må vel innrømme at jeg har noen jeg kan fantasere om, men de blir nok aldri blant de nærmeste vennene, og sånn sett er de vel heller ikke et kjæresteemne, om det skulle blir slutt mellom meg og mann i huset. 1
Gjest Anonym Bruker Skrevet 16. mai 2018 #9 Skrevet 16. mai 2018 3 timer siden, Kontorotta skrev: Jeg har to-tre kjempegode mannlige venner. Jeg er ordentlig glad i dem. Det er kjempegodt å få en klem av dem. Bli holdt rundt. Men aldri i min villeste fantasi ville jeg klart å innlede et seksuelt forhold til dem. Klarer ikke fantasere om dem en gang. De er bare oppriktig gode venner. Muligens det kunne utviklet seg til noe mer om vi hadde vært single, men tanken har aldri vært der når de eller jeg har vært i forhold. Bekjente derimot, kunne nok utviklet seg til noe annet. Om jeg hadde vært av den utro typen. Jeg må vel innrømme at jeg har noen jeg kan fantasere om, men de blir nok aldri blant de nærmeste vennene, og sånn sett er de vel heller ikke et kjæresteemne, om det skulle blir slutt mellom meg og mann i huset. Er man bundet og lever i eit forhold så har vel de fleste noen innebygde sperremekanismer (utroskap ) der de ønsker å innlede eit sexuelt forhold til venn / venninne.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #10 Skrevet 16. mai 2018 4 timer siden, Kontorotta skrev: Jeg har to-tre kjempegode mannlige venner. Jeg er ordentlig glad i dem. Det er kjempegodt å få en klem av dem. Bli holdt rundt. Men aldri i min villeste fantasi ville jeg klart å innlede et seksuelt forhold til dem. Klarer ikke fantasere om dem en gang. De er bare oppriktig gode venner Bekjente derimot, kunne nok utviklet seg til noe annet. Samme her , kameratene mine slår meg ikke å tenke seksuelt om. Og jeg er singel! Anonymkode: c7df9...c07 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå