AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #1 Skrevet 15. mai 2018 Det er litt flaut å spørre, så jeg er anonym her. Jeg er student, og jeg merker at jo lengre jeg er alene jo mer parter jeg med ingen! Jeg VET at det ikke er noen der altså, jeg er ikke helt kokko, men samtidig føler jeg meg skikkelig rar. I det siste har det bare vært endeløst med eksamener og innleveringer, jeg har ikke vært sosial, jeg har ikke pratet med noen på telefonen siden torsdag i forrige uke, og jeg merker at jeg prater mer til ingen. Er jeg en skikkelig raring??? Jeg gjorde aldri dette når jeg bodde med noen, så jeg har en mistanke at kanskje det ikke er så unormalt blant dem som bor alene siden vi mennesker sosiale vesener. Anonymkode: c47cb...dc0 8
solmåneogstjerner Skrevet 15. mai 2018 #2 Skrevet 15. mai 2018 Jeg prater med meg selv ihvertfall! Og jeg bor ikke alene. Bor ikke sammen med noen voksne da... Men pratet med meg selv tidligere når jeg hadde en mann i huset også. Ikke når han var hjemme da 😉 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #3 Skrevet 15. mai 2018 Alle prater med seg selv, jeg kan "skylde" på at jeg snakker med kattene mine, meeeeen 😅😅 Hadde faktisk akkurat den diskusjonen på jobb vi to som var der var nå enig i at alle snakker med seg selv 👍🏻 Ikke det største utvalget da. Men Anonymkode: 9e348...5d7 6
Belima Skrevet 15. mai 2018 #4 Skrevet 15. mai 2018 Jeg prater også med meg selv, for da får jeg alltid det svaret jeg ønsker hvis jeg lurer på noe. Sist jul hadde barnebarnet mitt på 10 år bakt en pepperkakemann til meg siden jeg er alene, så nå skylder jrg på at jeg prater med han. Pepperkakemannen "min" brakk beinet sist jeg tørket støv, så da ble han spjelket med fyrstikk og lim. 6
TeamWP Skrevet 15. mai 2018 #5 Skrevet 15. mai 2018 Snakker med plantene jeg😂liksom mer "normalt"det 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #6 Skrevet 15. mai 2018 Prater både med meg selv og hunden min. Og det hender jeg prater med insekter som har kommet seg inn. Men nå er jeg ganske rar også da. Anonymkode: f33d3...cd0 2
Supernova17 Skrevet 15. mai 2018 #7 Skrevet 15. mai 2018 Jeg snakker med meg selv. Og det har vært en bra ting for meg, for jeg har lært mange språk flytende av å snakke såpass mye. Det er ikke uvanlig, bare se alle som har kommentert i tråden. 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #8 Skrevet 15. mai 2018 Prater også med meg selv når jeg er alene, ikke høyt menn inni meg (feks: diskutere med meg selv). Men det er vel kanskje ikke så mye snakke som det er å tenke. Anonymkode: 4114a...4f6 1
Atea Skrevet 15. mai 2018 #9 Skrevet 15. mai 2018 (endret) 14 minutter siden, AnonymBruker said: Prater både med meg selv og hunden min. Og det hender jeg prater med insekter som har kommet seg inn. Men nå er jeg ganske rar også da. Anonymkode: f33d3...cd0 Jeg og. Er ganske rar, men veps og fluer og humler flyr ut der de kom inn. Jeg sier bare ut, veien er der, eller tenker det, har jo fluesmekker som nesten aldri brukes og da mot fluer som setter seg på huden. Det virker som de forstår at de ikke kan være her. Da er det verre med å få sånne store myggliknende som tiltrekkes lys og som vimser for mye til å dra ut igjen. Høyhest, men de er ufarlige. Møll-lignende insekter liker jeg ikke. Det hender jeg prater med meg selv når jeg sitter alene ute med kaffe på verandaen, men da blir jeg litt flau og later som jeg prater i mobilen. Har heldigvis ikke noen dypere samtale med meg selv når jeg er alene tror jeg da. Endret 15. mai 2018 av Atea 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #10 Skrevet 15. mai 2018 13 minutter siden, Supernova17 skrev: Jeg snakker med meg selv. Og det har vært en bra ting for meg, for jeg har lært mange språk flytende av å snakke såpass mye. Det er ikke uvanlig, bare se alle som har kommentert i tråden. Hehehe... kjenner meg igjen der. Jeg snakker engelsk helt flytende, og jeg øver meg ofte på fransk, tysk, spansk og japansk. Mest japansk for tiden siden jeg har tatt kveldskurs. Anonymkode: c47cb...dc0 5
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 15. mai 2018 #12 Skrevet 15. mai 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest Gjestinnom Skrevet 15. mai 2018 #13 Skrevet 15. mai 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er litt flaut å spørre, så jeg er anonym her. Jeg er student, og jeg merker at jo lengre jeg er alene jo mer parter jeg med ingen! Jeg VET at det ikke er noen der altså, jeg er ikke helt kokko, men samtidig føler jeg meg skikkelig rar. I det siste har det bare vært endeløst med eksamener og innleveringer, jeg har ikke vært sosial, jeg har ikke pratet med noen på telefonen siden torsdag i forrige uke, og jeg merker at jeg prater mer til ingen. Er jeg en skikkelig raring??? Jeg gjorde aldri dette når jeg bodde med noen, så jeg har en mistanke at kanskje det ikke er så unormalt blant dem som bor alene siden vi mennesker sosiale vesener. Anonymkode: c47cb...dc0 Det er nok ganske vanlig. Folk som snakker med seg selv er visst smartere, står det her: https://www.lifehack.org/334241/why-people-who-talk-themselves-are-geniuses-according-scientists
Atea Skrevet 15. mai 2018 #14 Skrevet 15. mai 2018 12 minutter siden, HankySpanky said: Klin gærne hele gjengen! Ja, ikke sant. Det viser seg at forsking sier vi er intelligente. Selv om det ikke virker sånn. Noen prater med planter, andre prater i løse lufta, andre med mennesker og kjører de nesten ned i senk med sine enetaler. Ikke fortell meg at du aldri har gjort det, for eksempel hvis du har slått deg. Da kommer det sikkert noen ...gloser?
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #15 Skrevet 15. mai 2018 7 minutter siden, Atea said: Ja, ikke sant. Det viser seg at forsking sier vi er intelligente. Selv om det ikke virker sånn. Noen prater med planter, andre prater i løse lufta, andre med mennesker og kjører de nesten ned i senk med sine enetaler. Ikke fortell meg at du aldri har gjort det, for eksempel hvis du har slått deg. Da kommer det sikkert noen ...gloser? Spør deg heller hvilken stemme som fortalte den forskeren at folk som snakker med seg selv, visstnok er smartere. Kokoooooo! Anonymkode: 40889...d88 1
Supernova17 Skrevet 15. mai 2018 #16 Skrevet 15. mai 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehehe... kjenner meg igjen der. Jeg snakker engelsk helt flytende, og jeg øver meg ofte på fransk, tysk, spansk og japansk. Mest japansk for tiden siden jeg har tatt kveldskurs. Anonymkode: c47cb...dc0 Kult at du også lærer språk på denne måten. Jeg lærte til og med slaviske språk flytende. Derfor tror jeg at du tar japansken lett. Lykke til! :D 1
Atea Skrevet 15. mai 2018 #17 Skrevet 15. mai 2018 Just now, AnonymBruker said: Spør deg heller hvilken stemme som fortalte den forskeren at folk som snakker med seg selv, visstnok er smartere. Kokoooooo! Anonymkode: 40889...d88 Det har jeg ikke svar på. Men, jeg er vokst opp med dyr i alle variasjoner, mulig det er derfor jeg er vant til... ikke snakke med meg selv, men til å lire av meg noen kommentarer. Jeg holder ikke en lang samtale høyt med meg selv. Tro om igjen og ta deg en bolle, helst fem.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #18 Skrevet 15. mai 2018 Går til og med å snakker høyt med meg selv i butikker. Ble påpekt av noen jeg kjenner som hørte meg, og må stoppe samtaler med meg selv som kommer høyt ut når jeg er ute blandt folk, slik de ikke tror jeg er gal😂 Anonymkode: 6ae99...79f 1
Gjest GoldenLioness Skrevet 15. mai 2018 #19 Skrevet 15. mai 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er litt flaut å spørre, så jeg er anonym her. Jeg er student, og jeg merker at jo lengre jeg er alene jo mer parter jeg med ingen! Jeg VET at det ikke er noen der altså, jeg er ikke helt kokko, men samtidig føler jeg meg skikkelig rar. I det siste har det bare vært endeløst med eksamener og innleveringer, jeg har ikke vært sosial, jeg har ikke pratet med noen på telefonen siden torsdag i forrige uke, og jeg merker at jeg prater mer til ingen. Er jeg en skikkelig raring??? Jeg gjorde aldri dette når jeg bodde med noen, så jeg har en mistanke at kanskje det ikke er så unormalt blant dem som bor alene siden vi mennesker sosiale vesener. Anonymkode: c47cb...dc0 Jeg tenker høyt og kan prate med meg selv. Og jeg har mann og barn 😅 Det sier at det faktisk er intelligente mennesker som prater med seg selv så ta det som et godt tegn 😜 https://www.tv2.no/a/6935158/ Endret 15. mai 2018 av GoldenLioness
Gjest making.a.mess Skrevet 15. mai 2018 #20 Skrevet 15. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er litt flaut å spørre, så jeg er anonym her. Jeg er student, og jeg merker at jo lengre jeg er alene jo mer parter jeg med ingen! Jeg VET at det ikke er noen der altså, jeg er ikke helt kokko, men samtidig føler jeg meg skikkelig rar. I det siste har det bare vært endeløst med eksamener og innleveringer, jeg har ikke vært sosial, jeg har ikke pratet med noen på telefonen siden torsdag i forrige uke, og jeg merker at jeg prater mer til ingen. Er jeg en skikkelig raring??? Jeg gjorde aldri dette når jeg bodde med noen, så jeg har en mistanke at kanskje det ikke er så unormalt blant dem som bor alene siden vi mennesker sosiale vesener. Anonymkode: c47cb...dc0 Normalt å snakke med seg selv om man er mye alene. Dessuten så får du alle svarene du vil ha, og snakker med den klokeste du kjenner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå