Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg går neste bare i joggebukse når jeg er hjemme, har ingen betenkeligheter med å ha den på når jeg går til butikken og hender nå og da at jeg har den på når jeg går på skolen. hvordan forhold har dere andre til dette plagget? i det siste har jeg tenkt litt over at det er jo faktisk nesten bare meg som vaser rundt på universitetsområdet i dette himmelske plagget...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er joggebukser et plagg jeg bruker hjemme, når jeg går tur og når jeg sykler til jobben.

Jeg kunne aldri tenkt meg å gå med joggebukse til byen, på skolen eller jobb - helt utenkelig.

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg går av og til med joggebukse hjemme. Jeg skifter hvis jeg skal i butikken. Fordi den joggebuksa ikke er så pen lenger, og ganske stor.

Men jeg ser ikke noe sjuskete i å gå med joggebukse ute blant folk, hvis det er en litt "pen" joggebukse.

Skrevet

Spørs veldig hvordan joggebuksen ser ut. Er den utvasket, to str for stor, sidrumpa og med knær passer den best på hytta midt på vinteren. Men fins jo en del bukser som ikke ser så værst ut.

Skrevet

Jeg går ofte med joggebukse hjemme (har en annen jeg bruker til trening som ser mer ordentlig ut), men skifter faktisk om jeg bare skal ut med søppel eller sjekke post :tunge1: Må legge til at den ser skikkelig slapp ut da ;)

Skrevet

Ingen grunn til at joggebukser/daffeklær ikke kan se bra ut. *ser på joggebuksen som ble kjøpt til kjæresten*

Men selv han går ikke med de utenfor leiligheten.

Skrevet

Jeg kunne aldri gått ut med joggebukse på meg (har heller ingen). Men det er stor forskjell på joggebukser!

Du har de gode, gamle joggebuksene i utvasket bomullsstoff med strikk i livet og rundt anklene - ofte med sigerumpe og knær. Og så har vi de litt mer presentable variantene - uten hengerumpe og knær, nupper og huller.

Den siste varianten kunne jeg til nød brukt når jeg gjør husarbeid hjemme, men ikke ute blandt folk.

Hvis du digger slike myke, romslige bukser synes jeg du skal investere i noen velourbukser av typen du får kjøpt på Bik Bok, eller bestille på nett.

Dette er da unektelig finere enn en utvasket fille.

Skrevet

Jeg bruker gjerne en mørk blå yogabukse når jeg er hjemme (funker ikke til å trene i, for vid i livet), og kan også stikke på butikken i den, men der stopper det. Men den buksa ser mer ut som en dressbukse enn en joggebukse. Vanlige joggebukser har jeg aldri eid.

Skrevet

Jeg liker ikke joggebukser, hverken hjemme eller utendørs, synes ikke det ser noe særlig ut. Men jeg henger meg ikke opp i hva andre går i.

Skrevet

Jeg går i betterbodies joggebuksene mine hjemme og kan finne og ha dem på til butikken eller hvis jeg tar sol, men thats it

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har kke hatt joggebukse sinde 80-tallet, tidelig 90-tall kanskje.

Om jeg vil ha noe mykt og behagelig når jeg driver husarbeide hjemme tar jeg treningsbuksa mi, sånn... husker ikke hva det heter jeg, den er tynn, tettsittende, men videre nede ved bena, svart og glatt. Deilig egentlig. Etter en dusj sent om kvelden kan ejg ta på meg pysjamas. Men jeg går aldri så langt som til posten (og til postkassa kan jeg gå uten sko, det re bare en fot ut på trappa, og selv det kan jeg droppe om jeg lener meg nok) engang i "inneklær", og aldri i livet om jeg ville handla i "joggebukse" nei.

Jeg er ikke spesielt motebevisst eller noe, men jeg anser joggebusker (slik jeg tenker på joggebukser i alle fall) som ganske uflidd. Litt i samme retning som å ikke gre håret får jeg går ut. Ikke aktuelt.

Ser ikke direkte *"perfekt" ut når jeg går ut, og kan fint gå uten sminke, men noe grunnleggende behov for flid har jeg. Joggebuske passer ikke inn der.

Men, om det er ei penere/renere/mindre slitt/ikke laga av college-genser-stoff bukse det er snakk om, så er det kanskje forsvarlig. Men når du er den eneste som vandrer i slike klær, så innser du kanskje at andre ikke anser det som "uteklær"? Mye rart man kan ha hjemme i sitt eget hjem, men ikke "bør" bevege seg ut i...

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt meg ny joggebukse, og har ingen problemer med å bruke den til "hverdags". Den er skikkelig lekker og sitter perfekt, ingen stygge stoffklumper som legger seg rundt rompe, knær eller ankler,..

Om sommeren kommer jeg til å bruke den mer kombinert med ermeløse topper,.. :)

Skrevet

Joggebuksa mi brukes på trening. Og den brukes på vei til trening... og gjerne når jeg stikker innom Rimi på vei hjem fra trening også.

Har ingen problemer med det, så lenge den ikke må kombineres med støveletter og pen jakke. Sammen med joggesko og en sporty jakke så ser det du som jeg har vært på trening (noe jeg også har vært).

Når jeg skal daffe rundt hjemme, så bruker jeg gjerne en fleecedress som egentlig er beregnet som mellomlagsdress. Den er ikke pen, men utrolig behagelig og varm.

Skrevet
For meg er joggebukser et plagg jeg bruker hjemme, når jeg går tur og når jeg sykler til jobben.

Jeg kunne aldri tenkt meg å gå med joggebukse til byen, på skolen eller jobb - helt utenkelig.

:Nikke: Enig med deg! Jeg reagerer faktisk på folk som går på kjøpesenter og andre steder i joggebukse!! Syns det ser mindre bra ut.... :-? Men det er nå meg da! :roll:

Skrevet

Går aldri i joggebukser, ikke hjemme heller. Synes det er mindre pent med folk som går rundt i byen i slitte, utvaskede joggebukser. Men det finnes kule varianter også da, som jeg synes er helt ok å bruke, sånn som den som ble vist i linken ovenfor.

Skrevet

Helt enig.

Gjest Daniella_
Skrevet

Jeg bruker det hjemme, men skifter alltid når jeg går ut.

Føler ikke for å bruke en joggebukse ute.

Skrevet

joggedress er ikke noe jeg bruker særlig mye men det hender jeg bruker det om morgenen når jeg skal gjøre litt husarbeid før jeg går i dusjen eller seint på kvelden når jeg skal slappe av litt etter en lang dag men ellers bruker jeg aldri joggebukse ute nei.. når jeg prater om jobbebukse så mener jeg ikke utvasket gamle joggebukser som det ikke finnes fasong igjen i for det kunne jeg aldri tenkt meg å bruke uansett, orker det bare ikke.. når jeg bruker joggebukse mener jeg Adidas joggedress for dem er ganske så behagelige å ha på seg iallefall når dem er noenlunde nye.

men jeg har ingen problemer med at andre går rundt ute i joggebukse. syns folk bør få gå i det dem føler seg vel i :)

Skrevet

Bruker sjelden joggebukser,rett og slett fordi jeg føler meg ukomfortabel i det.

Gjest gjest1
Skrevet

Klarer ikke gå i det, går med lange stygge kjipe skjørt når jeg skal være slask hjemme alene, jeg. Brukte kun joggebukse da jeg trente før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...