Gå til innhold

Noen innspill her? Hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Traff en fyr via en datingside i høst, og vi hadde egentlig full klaff. Begge midt i 40-åra, med nesten voksne barn. Jeg følte at det kjentes såpass riktig at jeg deaktiverte min sukker-konto ganske kvikt. Intime allerede på andre date. Utover høsten og vinteren hadde vi kontakt ofte på snap, melding, telefon og facetime. Møttes av og til. På grunn av hektiske programmer for oss begge (særlig for ham, noe jeg vet er sant) og en times kjøreavstand, fikk vi ikke sett hverandre så ofte. Men nærmest daglig kontakt på nevnte kanaler. Jeg har hele tiden vært forelsket i ham, men det ble så smått slitsomt ikke å vite hva han tenkte. Vi har aldri hatt et avklart forhold om at det er "oss". Jobben hans har hatt et ekstremt arbeidspress i vår, og dette vil toppe seg nå i juni med flere tidsfrister. Derfor har jeg lagt alt på det, at han ikke har tid, mye jobb osv. Men han har jo tatt kontakt med meg allikevel. "Noe" sa meg at han allikevel var mer distansert på en eller annen måte, uten at jeg klarte å sette fingeren på hva eller hvorfor. Og jeg logget meg inn på min deaktiverte datingprofil - der var han online! Jeg aner jo ikke om han har vært aktiv hele tiden, og jeg orker ikke å stresse ham med å konfrontere ham - midt i alt dette med jobben som jeg vet stemmer. Og siden vi ikke har vært "oss" har han jo egentlig ikke noe å stå til rette for meg for, jeg eier ham jo ikke. Kanskje det bare føles som eksamenstid for ham, når "alt annet" blir mer interessant enn det du egentlig skal gjøre? Han har heller ikke sagt noe om hva han føler for meg, foruten at han liker meg og er glad i meg. Men nå lurer jeg jo på om han har datet flere hele tiden. Har hele tiden oppfattet ham som "hel ved" og en ærlig redelig fyr, så dette føles rart. I tillegg chattet vi også litt på den datingsiden for noen dager siden. Alt er merkelig, spesielt det at han ble litt småsur da jeg deaktiverte min konto igjen og han trodde jeg hadde blokkert ham..?

Hva gjør jeg? Bare å glemme? Se hva som skjer når jobben hans roer seg og holde litt kontakt med ham på snap, f.eks? Sette meg forsiktig på gjerdet?

Anonymkode: 1306e...503

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har dere holdt kontakten et år, nesten uten å treffes?  Mulig han ikke føler seg så bundet, og egentlig er klar for å treffe noen i nærheten av der han bor? Jeg hadde ikke hatt særlig tro på et forhold om man ikke prioriterte å treffes.

Har dere diskutert hvilken relasjon dere har? Flørt og tidsfordriv eller noe mer? 

Anonymkode: b7254...21b

Skrevet

Prat med han, ta det over tlf og spør om hvor han vil med deres relasjon, om dere skal bare holde dere til 1 osv (selv om dette er veldig innlysende for mange, så er det ikke sikkert det er for han?)

Få avklaring snarest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...