Gjest Dalwhinnie Skrevet 26. februar 2005 #1 Skrevet 26. februar 2005 Er det noen her som har erfaringer med www.shopthestates.com? De er et firma som lar deg opprette en postadresse i USA og så videresender pakken til deg når den kommer dit. Praktisk når en vil handle i de (mange) nettbutikkene som ikke shipper utenfor USA. På en såkalt basic plan betaler en snaut 5 dollar per pakke som skal videresendes + at en vetaler selve frakten til Norge. Noen som har brukt dem og vet at dette fungerer bra?
Gjest Valkyrie Skrevet 28. februar 2005 #2 Skrevet 28. februar 2005 Kjenner ikke til shopthestates.com, men ville bare tipse deg om at det finnes et tilsvarende norsk firma som heter www.JetCarrier.com. De har fått god omtale på bla. www.dinside.no. Bare husk at hvis dette skal gjøre det mulig for deg å bestille til Norge, må butikken godta at shippingadresse er forskjellig fra "billing adress", og i tillegg godta utenlandske kredittkort. Mange nettbutikker gjør dette, men ikke alle. Lykke til! Valkyrie
Elze Skrevet 28. februar 2005 #3 Skrevet 28. februar 2005 Her er en lang tråd fra et australsk diskusjonsforum, om erfaringer med Shop the States, jeg registrerte meg der i fjor en gang etter å ha lest dette, men har ikke brukt tjenesten ennå. http://www.vogue.com.au/forums/showthread....ght=shop+states
Gjest Dalwhinnie Skrevet 28. februar 2005 #4 Skrevet 28. februar 2005 Takk for tilbakemeldinger! Orket ikke å lese hele den australske tråden (den var jo på 29 sider!), men ut fra det jeg leste, så ser det relativt safe ut. Har registrert meg nå, og gjør et forsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå