Gå til innhold

Blomsterpotte til vegg utendørs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner lite potter som er beregnet til å henge på vegg utendørs. Har så lyst å har blomster på vegg over to stoler utenfor huset. Hadde passet perfekt med en som kanskje er litt avlang. Evt to stå hvis de ikke er så veldig store. Men jeg finne så lite av slikt. Plantasjen har noen kurver, men fasongen er litt feil. Har googlet men finner lite. Noen som vet om butikker evt nettbutikker, som har litt utvalg av slikt? 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Jolen77 skrev:

Finner lite potter som er beregnet til å henge på vegg utendørs. Har så lyst å har blomster på vegg over to stoler utenfor huset. Hadde passet perfekt med en som kanskje er litt avlang. Evt to stå hvis de ikke er så veldig store. Men jeg finne så lite av slikt. Plantasjen har noen kurver, men fasongen er litt feil. Har googlet men finner lite. Noen som vet om butikker evt nettbutikker, som har litt utvalg av slikt? 

De har noen på Jysk. 

Anonymkode: a12fc...f84

Skrevet

Takker. Fant noe lignende isted på Clas ohlson. Så for meg noe annet, men de duger de der! 😊

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Jolen77 skrev:

Takker. Fant noe lignende isted på Clas ohlson. Så for meg noe annet, men de duger de der! 😊

Pent og praktisk å ha blomster på veggen, jeg har en vegg full av blomster. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pent og praktisk å ha blomster på veggen, jeg har en vegg full av blomster. 

Det synes jeg og. 👍De passer fint på vegg mellom to vinduer. Eneste er at jeg må passe å vanne blomstene ofte så de ikke tørker ut siden de heller ikke får regn på seg. Finne noen fine blomster som henger litt og som kan tåle litt tørke. 🌹😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...