Gå til innhold

Skifter dere klær flere ganger i døgnet på sommeren?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Liker å skifte klær en gang i løpet av dagen på sommeren. Når jeg er ute og i aktivitet så skal det ikke så mye til før det blir varmt og da føles det godt med en sval dusj og naturlig nok rene klær deretter. Er det vanlig å bytte tøy oftere på sommeren? Synes det blir vanvittig mye vask, men det er jo ikke noe særlig å gå i svette klær hele dagen heller..?

Anonymkode: 30c29...da0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det skjer det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg svetter aldri så mye at det er behov for å skifte i løpet av dagen.

Anonymkode: 2dea3...1e1

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Skifter en gang, pleier å ta på meg langermet om kvelden, når det blir litt kjøligere.

AnonymBruker
Skrevet

Skifter klær hele tiden, jeg ... 

Anonymkode: 3c739...48a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er jeg svett på dagen så vasker jeg meg/dusjer og skifter til rent tøy. Svetter mest på ryggen og under armene, så skifter ofte overdel iløpet av en varm dag.

Anonymkode: 59e82...9f6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg har fri går jeg gjerne i shorts og bikinitopp når jeg går hjemme. Da må jeg bytte til noe annet hvis jeg skal ut, å bytter ofte til en lett joggebukse om kvelden hvis jeg skal sitte ute i paviljongen. Men jeg svetter ikke så mye at klærne må til vask etter en dag (med unntak av topper/t-skjorter) 

Anonymkode: 6fa37...33b

Skrevet

Er det skikkelig varmt svetter jeg som en gris. Da kan jeg av og til dusje opp til 3 ganger på dagen, altså kun skylle av seg svetten. Da tar jeg nytt rent tøy.

AnonymBruker
Skrevet

Elsker sommer og sommerklær. Bytter gjerne flere ganger om dagen, alt ettersom hva jeg skal 

Anonymkode: 54b79...844

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, hvis jeg blir klam og føler meg ufresh

Anonymkode: c5720...731

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Nasse Nøff ❤ skrev:

Dusjer og skifter ved behov. Altså når jeg blir svett. Jeg takler ikke å gå rundt svett, selv hjemme alene. Jeg liker ikke å bruke klut, så jeg hopper lik så godt i dusjen. Tar like lang tid.  

Enig her. Aldri skjønt poenget med klut..

Skrevet

Nei, skifter ikke flere ganger om dagen

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke jeg heller. 

Anonymkode: e7ce9...e94

Skrevet

Skifter rett som det er, ja. Er nok vanlig det.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke jeg heller. 

Anonymkode: e7ce9...e94

Jeg får urinveisinfeksjon med engang jeg ikke bruker klut når jeg vasker med nedentil. Føler ikke at jeg blir rein nok uten bruk av vaskeklut

Anonymkode: 224e9...bbd

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Men dusjer både morgen og kveld når det er varmt. Elsker å legge med nydusjet og avkjølt i nytt sengetøy på sommeren.

Anonymkode: 15441...066

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Bruker klut fordi jeg ikke gidder å få hele kroppen våt om det bare er armhulene eller underlivet som trenger en kjapp rens. 

Anonymkode: 9709c...f25

• Liker 3
Skrevet

Ja det blir mer skifting på sommeren. Fordelen er jo at plaggene er mindre og lettere så det føles ikke som om klesvasken blir så mye større likevel.

Skrevet

Hender jeg gjør det på ekstra varme dager, når trøya begynner å bli gjennomsiktig av svette er det greit med en aldri så liten kattevask og en ny trøye. :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...