Gjest Freya Sand Skrevet 15. mai 2018 #1 Skrevet 15. mai 2018 (endret) En trend i tiden viser at bankene blir mer og mer byråkratiske, og kundeservice begynner derfor å ligne på noe man kun ville opplevd i møte med f.eks nav. Og siden jeg har irritert meg over det i lang tid lurer jeg på om noen kan anbefale meg en bank som ikke har fulgt den trenden? Jeg har selv Nordea og er uendelig misfornøyd - og betaler heller høyere rente enn å bli belastet av konstant ustabil nettbank, både app og nettside, og kundebehandlere som nær sagt aldri kan gi meg et fornuftlig svar når jeg spør om noe. Sitter derfor og søker på nett nå, og fant ikke kundeomtale av andre enn Nordea, DnB og Sparebank1 - den siste kom best ut, men det var rad opp og rad ned av klager på samtlige banker. Tips anyone? - bor forresten i Oslo hvis det har noe å si. Endret 15. mai 2018 av Freya Sand
tdm900 Skrevet 15. mai 2018 #2 Skrevet 15. mai 2018 Har selv hatt i Sparebank1 i mange år, men har ikke noe negativt å si om oppe/nede tid i nettbank. Blir alltid varslet i god tid på forhånd før de gjør noen viktige oppdateringer, som da medfører nedetid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå