Gå til innhold

Vanlig å få svar på SMS ved avbestilling av privat tjeneste (sendt avbestilling på SMS)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For et par måneder siden måtte jeg avbestille en alternativ behandlingsmetode (en time), fordi jeg hadde fått noen uforutsette utgifter og rett og slett ikke kunne ta meg råd til timen. Jeg sendte damen som driver privat en SMS som var svært høflig formulert om at jeg dessverre måtte avbestille pga. nye utgifter. Timen ble avbestilt 5 dager i forkant. Jeg stusser litt over at jeg ikke fikk noe svar som bekreftelse på at hun har mottatt SMS’en fra meg. I samme SMS takket jeg henne for to tidligere gode behandlinger som har hjulpet mye. Behandleren har virket hyggelig å snakke med på telefon om de to tidligere behandlingene. Jeg tolker det som at hun ble fornærmet. Hva tenker dere? Er det helt vanlig å ikke få et svar som bekreftelse på mottatt avbestilling? Kanskje det bare er meg som er hårsår? 

Anonymkode: 6b0c7...4fa

Fortsetter under...

AnonymBruker

Skrev også til slutt at jeg håpet å få kontakte denne behandleren ved en senere anledning, men nå føler jeg meg ikke velkommen til å ta kontakt. Synes selv hun var noe uproff som selvstendig næringsdrivende. Det hjelper jo ikke akkurat på det å beholde kunder. (Ser at jeg har glemt spørsmålstegn i overskriften). TS

AnonymBruker
15 minutter siden, Millimani skrev:

Selvsagt skal du være velkommen. Det er forskjell på folk

I og med at jeg formulerte avbestillingen min høflig, så synes jeg også at jeg burde være velkommen. Men det blir ikke naturlig for meg å kontakte henne igjen. Begynte å lure på om jeg var frekk som avbestilte fordi jeg ikke hadde råd likevel :( 

Jeg tenker som AB...769, og at kanskje du overreagerer litt. 

Når det er sagt: det er vanlig å få svar. Nå er det riktignok ingen altenrativbehandler jeg går til, men de privatpraktiserende behandlerne jeg går eller har gått til svarer på SMS de gangene jeg har avbestilt. Svaret kommer ikke bestandig på minuttet, men det kommer. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...