AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #1 Skrevet 15. mai 2018 Hva tenker dere om de som aldri forteller om noen ting? Har en kollega som jeg går utrolig godt i lag med. Samme humor, ler mye, lignende interesser. Men her er greia. Etter en helg kan jeg bable i et om hva jeg har holdt på med og i det jeg spør henne så sier hun alltid: Ikke noe spesielt eller var med venner men vi gjorde ikke noe spesielt. Jeg får aldri snapper av henne og det kan ta henne rundt 3-4dager før hun svarer eller ser på mine. Hun svarer relativt kjapt på jobb eller etter noen timer på messager. Hun er veldig hjelpsom hvis jeg trenger hjelp til noe og vi har vært med hverandre på fritiden 2 ganger hvor vi har sett film eller gått tur. Jeg har også hintet flere ganger på jobb at vi kan gjøre noe eller at det er premiere på filmer eller at jeg kjeder meg og vil gjøre noe men hun tar ikke hintet? Eller kanskje hun egentlig ikke liker meg? Jeg skjønner ingenting egentlig. Også på facebook, vi bor jo i samme by. Jeg har rundt 3000tusen venner på facebook mens hun kun har 200 og vi har ingen felles venner?????????? Anonymkode: fa8ec...c50
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #2 Skrevet 15. mai 2018 Hva er problemet? Hun er vel ikke like glad i å prate som det du er da. Anonymkode: 21ceb...8d1 9
SunnivaOslo Skrevet 15. mai 2018 #3 Skrevet 15. mai 2018 Deal med at folk er forskjellige en deg da. Betyr ikke at det er noe galt med dem. 9
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #4 Skrevet 15. mai 2018 Hun er rett og slett ikke interessert i noe vennskap da. Jeg tenker at folk er der de ønsker å være. Blir jeg glad for å få en melding så svarer jeg med en gang, hvis ikke svarer jeg noen dager senere kun fordi jeg føler jeg må Anonymkode: 7a978...eed 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #5 Skrevet 15. mai 2018 Virker som hun er mer moden enn deg, ts. Anonymkode: e25cb...186 9
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #6 Skrevet 15. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har rundt 3000tusen venner på facebook mens hun kun har 200 og vi har ingen felles venner?????????? jeg tenker at hun sikkert ikke har merket at du har 3000 og at hun ikke er klar over at dette er en en så stor deal. Anonymkode: e25cb...186 8
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #7 Skrevet 15. mai 2018 Ut i fra beskrivelsen din er hun hyggelig, hjelpsom og grei, men er mer privat enn deg. Jeg ser ingenting galt med det. Anonymkode: 64532...f50 13
Elaine Marley Skrevet 15. mai 2018 #8 Skrevet 15. mai 2018 Spør henne direkte, og ikke hint. At du snakker om at det er en premiere på en film kan oppfattes fra hennes side at du bare snakker om den filmen. At man ikke har noen felles venner trenger ikke å bety noen ting og at hun ikke sender snapper kan bety at hun ikke er så interessert i Snapchat for eksempel. Ikke alle liker å legge ut om ting heller. For noen så er det noe de kun gjør med nærmeste eller ikke har behov for å dele "alt". 7
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #9 Skrevet 15. mai 2018 Jeg er veldig privat av meg. Hater smalltalk også. Kanskje hun bare ikke er interessert i hva du gjør i helgene. Anonymkode: 9daab...7e5 7
Gjest Catalina Culès Skrevet 15. mai 2018 #10 Skrevet 15. mai 2018 Det er ikke alle som liker å skravle i vei, og takk å lov for det. Slitsomt med folk som skal skravle i ett kjør.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #11 Skrevet 15. mai 2018 Ja, det må være veldig slitsom å snakke med et normalt hyggelig menneske fordi hun ikke er 100% som trådstarter. Anonymkode: 2e300...964 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #12 Skrevet 15. mai 2018 ts her Jeg tror hun egentlig har et liv som hun kanskje ikke vil at noen skal vite om, eller at hun ikke er stolt over det. Hun bor på en ghettoplass og jeg fant faktisk ut i dag at noen hun er venn med på fb har faktisk vært i fengsel?? I følge venninna mi iallefall. Hun har forresten fortalt meg at hun går med lommekniv i lomma en gang vi gikk tur om natta og jeg var redd. Anonymkode: fa8ec...c50 1
Oddy Skrevet 15. mai 2018 #13 Skrevet 15. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: ts her Jeg tror hun egentlig har et liv som hun kanskje ikke vil at noen skal vite om, eller at hun ikke er stolt over det. Hun bor på en ghettoplass og jeg fant faktisk ut i dag at noen hun er venn med på fb har faktisk vært i fengsel?? I følge venninna mi iallefall. Hun har forresten fortalt meg at hun går med lommekniv i lomma en gang vi gikk tur om natta og jeg var redd. Anonymkode: fa8ec...c50 høres ut som ei kul dame 7
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #14 Skrevet 15. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: ts her Jeg tror hun egentlig har et liv som hun kanskje ikke vil at noen skal vite om, eller at hun ikke er stolt over det. Hun bor på en ghettoplass og jeg fant faktisk ut i dag at noen hun er venn med på fb har faktisk vært i fengsel?? I følge venninna mi iallefall. Hun har forresten fortalt meg at hun går med lommekniv i lomma en gang vi gikk tur om natta og jeg var redd. Anonymkode: fa8ec...c50 Du høres jo helt psyko ut. Skjønner meget godt at hun ikke forteller deg noe. Anonymkode: 7d741...041 12
Hactar Skrevet 15. mai 2018 #15 Skrevet 15. mai 2018 Hun er nok russisk spion, og har bare spionvenner som du så klart ikke kjenner på facebook. Klart hun ikke kan smalltalke om den hemmelighetsstemplede bijobben, og snapchat-svar må vente til hun er ute av de lommeknivkrevende spionsituasjonene hun roter seg opp i hver helg.. 5
Kalevala Skrevet 15. mai 2018 #16 Skrevet 15. mai 2018 (endret) Hun høres ut til å være akkurat som meg. Vi trives så godt i vårt eget selskap, at bare de aller, aller nærmeste er verdt bryet. Vi kjeder oss aldri. Og Ella. Hun høres ut som Ella: https://blank.p3.no/ Endret 15. mai 2018 av Kalevala 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #17 Skrevet 15. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere om de som aldri forteller om noen ting? Har en kollega som jeg går utrolig godt i lag med. Samme humor, ler mye, lignende interesser. Men her er greia. Etter en helg kan jeg bable i et om hva jeg har holdt på med og i det jeg spør henne så sier hun alltid: Ikke noe spesielt eller var med venner men vi gjorde ikke noe spesielt. Jeg får aldri snapper av henne og det kan ta henne rundt 3-4dager før hun svarer eller ser på mine. Hun svarer relativt kjapt på jobb eller etter noen timer på messager. Hun er veldig hjelpsom hvis jeg trenger hjelp til noe og vi har vært med hverandre på fritiden 2 ganger hvor vi har sett film eller gått tur. Anonymkode: fa8ec...c50 Akkurat sånn har jeg det med min kollega også, bare omvendt. Hun forteller og snakker om seg selv hele tiden, og det er aldri noe problem å holde en samtale gående for hun har alltid noe å fortelle om seg selv, hunden, bilen eller noe i den duren. Først etter at hun har snakket i 15 minutter spør hun KANSKJE meg om hva jeg har gjort eller noe lignende. Når jeg svarer merker jeg godt at hun ikke lytter eller faller ut etter noen få ord, og responsen jeg får har ikke noe å gjøre med det jeg har sagt, men heller noe om hun selv igjen. Derfor forteller jeg heller lite, enn å sitte å snakke til noen som er mer opptatt av å tenke ut hva hun skal fortelle om seg selv når jeg er ferdig. Anonymkode: 85582...f1c 11
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #18 Skrevet 15. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere om de som aldri forteller om noen ting? Har en kollega som jeg går utrolig godt i lag med. Samme humor, ler mye, lignende interesser. Men her er greia. Etter en helg kan jeg bable i et om hva jeg har holdt på med og i det jeg spør henne så sier hun alltid: Ikke noe spesielt eller var med venner men vi gjorde ikke noe spesielt. Jeg får aldri snapper av henne og det kan ta henne rundt 3-4dager før hun svarer eller ser på mine. Hun svarer relativt kjapt på jobb eller etter noen timer på messager. Hun er veldig hjelpsom hvis jeg trenger hjelp til noe og vi har vært med hverandre på fritiden 2 ganger hvor vi har sett film eller gått tur. Jeg har også hintet flere ganger på jobb at vi kan gjøre noe eller at det er premiere på filmer eller at jeg kjeder meg og vil gjøre noe men hun tar ikke hintet? Eller kanskje hun egentlig ikke liker meg? Jeg skjønner ingenting egentlig. Også på facebook, vi bor jo i samme by. Jeg har rundt 3000tusen venner på facebook mens hun kun har 200 og vi har ingen felles venner?????????? Anonymkode: fa8ec...c50 Du har 3000 "venner" hun har 200 venner. Jeg hadde 88 venner på Facebook, alle hvor jeg kunne slå av en prat om vi møttes. Ikke alle ønsker å slippe alle de møter inn i livene sine. Selvom dere er kolleger og går godt overens betyr ikke det at hun vil finne på ting med deg på fritiden. At hun ikke svarer på snap betyr vel bare at hun bruker det svært lite. Ikke alle er kjempe aktive på sosiale medier, og ikke alle blir venn med alle de møter. Anonymkode: e7cd8...943 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #19 Skrevet 15. mai 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du høres jo helt psyko ut. Skjønner meget godt at hun ikke forteller deg noe. Anonymkode: 7d741...041 ts her Hvordan er jeg psyko? hun som går med lommekniv. Jeg jobber innen helse så tror jeg fungerer normalt Anonymkode: fa8ec...c50 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #20 Skrevet 15. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: ts her Hvordan er jeg psyko? hun som går med lommekniv. Jeg jobber innen helse så tror jeg fungerer normalt Anonymkode: fa8ec...c50 omg Anonymkode: fa8ec...c50 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå