Gjest gjest1 Skrevet 26. februar 2005 #1 Skrevet 26. februar 2005 Har lest flere steder om rekkefølgen på talene under bryllupsmiddagen men har ikke funnet ut av hvor det er mest vanlig at brudens tale kommer inn. Jeg skal si noen ord men er fryktelig usikker på hvor i rekkefølgen. Noen som vet????
Snutus Skrevet 26. februar 2005 #2 Skrevet 26. februar 2005 I det siste bryllupet jeg var i kom brudens tale etter brudgommens tale.
Arwen Skrevet 26. februar 2005 #3 Skrevet 26. februar 2005 Jeg snakket etter B. sin tale. Vi hadde faktisk ikke noe pause mellom talene våre snakket jo mest til hverandre.
Gjest gjest1 Skrevet 26. februar 2005 #4 Skrevet 26. februar 2005 Kanskje jeg skal snike inn min egen før gommen sin tale? Er redd jeg kommer til å ta til tårene og da er det jo greit å ha min unnagjort så kan jeg bare lene meg tilbake og nyte resten av middagen
TeddyToria Skrevet 26. februar 2005 #5 Skrevet 26. februar 2005 Kanskje jeg skal snike inn min egen før gommen sin tale? Er redd jeg kommer til å ta til tårene og da er det jo greit å ha min unnagjort så kan jeg bare lene meg tilbake og nyte resten av middagen Jups - vi tenker likt der gitt!
Arwen Skrevet 27. februar 2005 #6 Skrevet 27. februar 2005 Kanskje jeg skal snike inn min egen før gommen sin tale? Er redd jeg kommer til å ta til tårene og da er det jo greit å ha min unnagjort så kan jeg bare lene meg tilbake og nyte resten av middagen Jeg klarte ikke å nyte maten etter talene heller jeg. Spiste ikke ordentlig mat før søndag
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 27. februar 2005 #7 Skrevet 27. februar 2005 Jups - vi tenker likt der gitt! Signerer på dette jeg også! Det er vel egentlig mer "riktig" at vår tale kommer lenger ned på listen. Men akkurat det bryr jeg meg IKKE om! Jeg skal holde talen når det passer MEG best!!! Og det er veeeldig tidlig! :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå