wanter Skrevet 26. februar 2005 #1 Del Skrevet 26. februar 2005 om en fyr virkelig liker ei jente og er skikkelig tent på henne.... vil han bli turned off om hun er for tynn eller for tykk.. hengepupper, bilringer etc eller at ribben stikker ut og kjennes godt.... tenker menn på slike ting??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2005 #2 Del Skrevet 26. februar 2005 Noen gjør det helt sikkert, men tror ikke det er så vanlig. Jeg feks. ble helt supertent en gang av en mann som absolutt var rimelig stor, men han var i tillegg høy og var liksom bare å bamsete og så til de grader mann! Jeg vil jo tro at dette kan skje med menn også...at de tenner på en dame selv om hun ikke er 100% perfekt! Min mann tenner ihvertfall på meg selv om jeg har litt bilringer og store lår...og jeg tenner på han selv om han godt kunne vært litt større og muskuløs...Er det ikke sånn det er da? Har ikke merket at noen ikke har tent på meg på ONS heller...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 26. februar 2005 #3 Del Skrevet 26. februar 2005 De mennene jeg kjenner sier nå at det er ganske uvesentlig, hvis alt annet klaffer. Vekt kan man faktisk gjøre noe med, da er det verre å finne noen man klaffer med når det gjelder personlighet og kjemi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2005 #4 Del Skrevet 26. februar 2005 Tror nok ikke det da alt annet stemmer. Man har jo ikke sex for å se om det andre stemmer? men om det andre stemmer så har man sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2005 #5 Del Skrevet 26. februar 2005 Enkelte tenker nok slik, men det er sannsynligvis de du aldri vil ha noe med å gjøre i utgangspunktet. Jeg tror at det for det meste er JENTER som TROR at menn tenker slik. Ellers har vel både kvinner og menn sine preferanser. Det er lettere å forandre kroppen enn å få en bedre personlighet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2005 #6 Del Skrevet 26. februar 2005 Det er vel som for menn som for kvinner kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2005 #7 Del Skrevet 26. februar 2005 Mange menne sier at de synes dama er fin nok som hun er, fordi mange menn er konfliktsky og ikek vil ha bråk. Sannheten er nok at damer bør trene og holde seg i form. Bilringer og dvaske-flesk er ikke flott. Det hjelper ikke at man er snill hvis kroppen er dvask (for det seksuelle..) Dersom dama er ca. 167 cm høy bør hun ikke veie særlig mye mer enn 60 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 26. februar 2005 #8 Del Skrevet 26. februar 2005 Dersom dama er ca. 167 cm høy bør hun ikke veie særlig mye mer enn 60 kg. Beinbygning, muskler, fett? 167 cm høy og 60 kg kan variere veldig iht. tynnhet/tykkhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2005 #9 Del Skrevet 26. februar 2005 Ja, standarden på 167 cm og maks. 60 kg er tatt ut fra en normalstandard: normal kroppsbygning, ben-og muskelmasse. Normal fordeling. Gjennomsnittskvinnen. Veier hun over dette er hun etter min smak noe for lubben og uattraktiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #10 Del Skrevet 27. februar 2005 Og nåde den mannen som har pikk kortere og tynnere enn gjennomsnittet. Det er turn off det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 27. februar 2005 #11 Del Skrevet 27. februar 2005 Hvor grensen går??? Kjære deg - det er nok ganske individuelt vil jeg tro. Om du ønsker deg et fasitsvar på det så må jeg nok skuffe deg - for det finnes nemlig ikke noe fasitsvar på dette heller. Sorry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wanter Skrevet 27. februar 2005 Forfatter #12 Del Skrevet 27. februar 2005 takk for mange flotte men samme svar jeg har gitt min datter.. har diskutert dette litt med henne, som er i en alder der hun tenker mye på disse tingene.... som jeg ser av svarene her tror jeg og mener at det går nok også litt på livserfaring....og trygghet på seg selv.. det kommer litt mer med alder'n mener jeg :-) iblant kan det nok være lettere å 'forstå' andre enn mamma's meninger :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 28. februar 2005 #13 Del Skrevet 28. februar 2005 Ja, standarden på 167 cm og maks. 60 kg er tatt ut fra en normalstandard: normal kroppsbygning, ben-og muskelmasse. Normal fordeling. Gjennomsnittskvinnen. Veier hun over dette er hun etter min smak noe for lubben og uattraktiv. Aha! Men gjennomsnittet for en norsk kvinne er 1.68 i høyde og faktisk 69.5 kg i vekt. Din "gjennomsnittskvinne" er altså under gjennomsnittsvekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 28. februar 2005 #14 Del Skrevet 28. februar 2005 om en fyr virkelig liker ei jente og er skikkelig tent på henne.... vil han bli turned off om hun er for tynn eller for tykk.. hengepupper, bilringer etc eller at ribben stikker ut og kjennes godt.... tenker menn på slike ting??? Dette her skjønner jeg ingenting av. Hvis jeg er skikkelig tent og så ser at hun er tykk og blir turned off? Må jeg ikke ha sett henne først for å ha bli tent på henne? Er det først når hun kler av seg at jeg ser hun er tjukk? Folk er forskjellig. Noen foretrekker tynne. Andre lubbene. Selv liker jeg ikke damer som kler seg så fælt at jeg ikke ser kroppsfasongen deres før jeg har kledd av dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 28. februar 2005 #15 Del Skrevet 28. februar 2005 Aha! Men gjennomsnittet for en norsk kvinne er 1.68 i høyde og faktisk 69.5 kg i vekt. Din "gjennomsnittskvinne" er altså under gjennomsnittsvekt. Skummelt. Gjennomsnittskvinnen er nesten overvektig i henhold til bmi. Mannen er riktignok det (i 40-årene vel å merke. Hvilen aldersgruppe er dine tall fra?). Skummelt det og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 28. februar 2005 #16 Del Skrevet 28. februar 2005 Hvilken aldresgruppe det er, vet jeg desverre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2005 #17 Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg må innrømme at veldig tynne eller veldig tykke menn ikke tenner meg. Jeg hater tynne legger og lår på en mann. Og brystkasser som er flate som brødfjøla på kjøkkenbenken min.... Jeg misliker også store mager. Han må gjerne være stor og kraftig og noe overvektig, bare han ikke har en enorm mage... Og det er sånn at jeg faktisk ikke blir interessert i dem uansett hvor hyggelige de ellers måtte være... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2005 #18 Del Skrevet 28. februar 2005 Ja, standarden på 167 cm og maks. 60 kg er tatt ut fra en normalstandard: normal kroppsbygning, ben-og muskelmasse. Normal fordeling. Gjennomsnittskvinnen. Veier hun over dette er hun etter min smak noe for lubben og uattraktiv. Jeg har en venninne som er 150 cm og veier 70. men hun er fast og fin i fisken, trener masse. Tung beinbygning og tung muskulatur. Hun ser overhodet ikke ut som hun veier så mye, så vekta kan være misvisende. Et annet eksempel: Min svigerinne er 175 høy og slank, men veier nok drøyt 70. Passe for henne. For noen år siden jobbet hun på et pleiehjem, og en av passientene der var feit. Direkte feit og kvapsete, men hun veide faktisk mindre enn min svigerinne. Så VEKT har ikke mye med noen ting å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2005 #19 Del Skrevet 28. februar 2005 Aha! Men gjennomsnittet for en norsk kvinne er 1.68 i høyde og faktisk 69.5 kg i vekt. Din "gjennomsnittskvinne" er altså under gjennomsnittsvekt. Oj - da er jeg også en drøy kilo under det gjennomsnittet, og jeg er blitt ganske kvapsete og drøy rundt livet og magen ja.... Vanlig for meg er str 36-38 i klær, og nå er jeg oppe i 42!! Men jeg eier jo ikke muskulatur, må vite... jeg er en fiskebolle... Jeg vil veldig gjerne ned til 60 kilo igjen... og selv om jeg nå faktisk veier 68 så ser jeg tynn ut for andre, jeg får høre det hele tiden. "Du som er så tynn....." Eller jeg vil bytte ut de ti kiloene med kvaps med ti kilo muskler - det er greit. Vekta bryr meg ikke - det er klærne og mitt stadig økende antall bilringer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå