AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #1 Skrevet 15. mai 2018 Har regnet meg ut til at min kvinne kan ta en plass mellom 3,5 og 5 kilometer med kuk analt i løpet av 48 timer uten at det blir for mye. I tillegg kan hun oppbevare ca. 20 kubikkcentimeter med pung (to mellomstore, velfylte punger) i sitt anus, og samtidig opprettholde et internt trykk på opp mot 3 Newton per kvadratmeter i 10 minutter sammenhengende. Altså, har ikke jeg skutt gullfuglen eller hva?? Anonymkode: c8dae...8a7 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #2 Skrevet 15. mai 2018 Glemte oppfølgingsspørsmålet: Hva kan din kvinne? Anonymkode: c8dae...8a7
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #3 Skrevet 15. mai 2018 Du mente mann ikke sant Anonymkode: a1667...96a
Miss.Wildfox Skrevet 15. mai 2018 #4 Skrevet 15. mai 2018 Foruten å ha født en nesten 5kilos kid parallelt med analkanalen kan jeg drite. Ifølge denne kalkulatoren hele 3tonn så langt i livet! #analgoals http://www.porkjerky.com/omniscience/crapulator.php 9
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #5 Skrevet 15. mai 2018 2 minutter siden, Miss.Wildfox skrev: Foruten å ha født en nesten 5kilos kid parallelt med analkanalen kan jeg drite. Ifølge denne kalkulatoren hele 3tonn så langt i livet! #analgoals http://www.porkjerky.com/omniscience/crapulator.php Wow! Det er imponerende specs, imponerende specs in deed! Anonymkode: c8dae...8a7
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #6 Skrevet 15. mai 2018 Se hva din kvinne kan? Ja, få se da. Anonymkode: e765d...0b0 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #7 Skrevet 15. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har regnet meg ut til at min kvinne kan ta en plass mellom 3,5 og 5 kilometer med kuk analt i løpet av 48 timer uten at det blir for mye. I tillegg kan hun oppbevare ca. 20 kubikkcentimeter med pung (to mellomstore, velfylte punger) i sitt anus, og samtidig opprettholde et internt trykk på opp mot 3 Newton per kvadratmeter i 10 minutter sammenhengende. Altså, har ikke jeg skutt gullfuglen eller hva?? Anonymkode: c8dae...8a7 I all verden, det er i hvertfall ikke du som gir 3,5 - 5 km kikk på 48 timer.... haha. Foresten, hvorfor så unøyaktig, 3,5 - 5 km kukk?? Foresten. Skal du gi henne 5 km med kukk, da må du ved 0,5 jukk i sekundet og med snitt 10 cm pr jukk, holde på kontinuerlig i 28 timer. Vil sett den kukken etter den omgangen. Hahaha. Anonymkode: adede...e05 3
tdm900 Skrevet 15. mai 2018 #8 Skrevet 15. mai 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har regnet meg ut til at min kvinne kan ta en plass mellom 3,5 og 5 kilometer med kuk analt i løpet av 48 timer uten at det blir for mye. I tillegg kan hun oppbevare ca. 20 kubikkcentimeter med pung (to mellomstore, velfylte punger) i sitt anus, og samtidig opprettholde et internt trykk på opp mot 3 Newton per kvadratmeter i 10 minutter sammenhengende. Altså, har ikke jeg skutt gullfuglen eller hva?? Anonymkode: c8dae...8a7 Er vel heller et spørsmål om du er riktig sammenskrudd! 6
Gjest hind Skrevet 15. mai 2018 #9 Skrevet 15. mai 2018 Hun har i alle fall ikke skutt noen gullfugl.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #10 Skrevet 16. mai 2018 I formiddag har jeg observert henne og tatt litt notater og gjort noen utregninger mens hun gjorde husarbeid. I den anledning har jeg kommet frem til noen flere spesifikasjoner: Det viser seg at når hun skrubber kjeler, kopper og kar, kan hun opprettholde en frekvens på 6 skrubb i sekundet i i hvert fall ett minutt. Det er kanskje ikke så oppsiktsvekkende i seg selv, men det som er litt interessant er at dette er den samme frekvensen som når hun stimulerer klitorisen sin til orgasme. Så det naturlige spørsmålet blir jo da om det er sånn at onanering for kvinner ikke bare handler om seksuell stimulering, men om det kanskje også er en indirekte måte å lære seg å utføre mer huslige gjøremål? Det er så klart en veldig tynn hypotese så langt, men jeg kommer til å observere henne mer i dagene som kommer, og se om jeg kan få øye på flere potensielt overførbare kunnskaper mellom sex og husarbeid. Anonymkode: c8dae...8a7
tdm900 Skrevet 16. mai 2018 #11 Skrevet 16. mai 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: I formiddag har jeg observert henne og tatt litt notater og gjort noen utregninger mens hun gjorde husarbeid. I den anledning har jeg kommet frem til noen flere spesifikasjoner: Det viser seg at når hun skrubber kjeler, kopper og kar, kan hun opprettholde en frekvens på 6 skrubb i sekundet i i hvert fall ett minutt. Det er kanskje ikke så oppsiktsvekkende i seg selv, men det som er litt interessant er at dette er den samme frekvensen som når hun stimulerer klitorisen sin til orgasme. Så det naturlige spørsmålet blir jo da om det er sånn at onanering for kvinner ikke bare handler om seksuell stimulering, men om det kanskje også er en indirekte måte å lære seg å utføre mer huslige gjøremål? Det er så klart en veldig tynn hypotese så langt, men jeg kommer til å observere henne mer i dagene som kommer, og se om jeg kan få øye på flere potensielt overførbare kunnskaper mellom sex og husarbeid. Anonymkode: c8dae...8a7 Har du ikke en jobb å gå til i stedet for? Endret 16. mai 2018 av tdm900 1
Gjest Tamsi Skrevet 16. mai 2018 #12 Skrevet 16. mai 2018 På 15.5.2018 den 3.19, AnonymBruker skrev: Har regnet meg ut til at min kvinne kan ta en plass mellom 3,5 og 5 kilometer med kuk analt i løpet av 48 timer uten at det blir for mye. I tillegg kan hun oppbevare ca. 20 kubikkcentimeter med pung (to mellomstore, velfylte punger) i sitt anus, og samtidig opprettholde et internt trykk på opp mot 3 Newton per kvadratmeter i 10 minutter sammenhengende. Altså, har ikke jeg skutt gullfuglen eller hva?? Anonymkode: c8dae...8a7 Hva er dette? Putter du testiklene inni anus?
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #13 Skrevet 17. mai 2018 22 timer siden, tdm900 skrev: Har du ikke en jobb å gå til i stedet for? Er arbeidsledig for øyeblikket, men prøver å slå igjennom som freelance forsker. 22 timer siden, Tamsi skrev: Hva er dette? Putter du testiklene inni anus? Jeg og en fyr vi fant på internett. Anonymkode: c8dae...8a7 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #14 Skrevet 17. mai 2018 6 skrubb i sekundet er jo fysisk umulig. 🤔 Anonymkode: 1756a...82a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå