AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #1 Skrevet 14. mai 2018 Jeg har vært på date en gang med en kjekk mann. Vi skal treffes igjen. Både jeg og han har mye senvakter og får derfor ikke alltid de beste tider å møtes på. Nå har vi avtalt en dag. Men han ønsker og insisterer på at han vil hente meg direkte fra jobb slik at jeg slipper å ta bussen hjemover først . Jeg sa at jeg kunne dra hjem først og så henter han meg her. Han insisterte videre på at han henter meg direkte fra jobb. Jeg jobber i en butikk og er redd at han går innom der og dummer meg ut .. Jeg kjenner han ikke ennå og vi er bare i begynnelsen av en datefase. Jeg kunne også ønske at jeg kunne tatt en dusj og stelle meg litt før jeg møtte han men men.. Hva synes dere om å bli hentet direkte fra jobben deres på en andre date ? Anonymkode: 85460...884
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #2 Skrevet 14. mai 2018 Tror ikke han har noen baktanker med det, men det er greit å ikke vise han arbeidsplassen din (eller vet han hvor du jobber allerede?) tilfelle datingen går skeis og han blir innpåsliten og dukker opp der. Om han allerede vet hvor du jobber er "skaden" allerede gjort og da kan han likegjerne hente deg der. Men bare si til han at han får komme en tid som er et kvarter etter du er ferdig og at du møter han på parkeringsplassen, så han ikke kommer inn. Kan ikke se for meg at han hadde gått inn uansett altså, om han har litt sosiale antenner så holder han seg lavt i terrenget siden dere bare har møttes en gang. Hvis du føler at det er mest fordi du vil hjem å dusje og stelle deg, så sier du bare det. "Nei, kom til meg klokka da og da, jeg sitter på med en kollega og vil dusje først". Men for hans del tror jeg ikke han bryr seg om du ikke har dusjet og stelt deg først altså. OM dere blir sammen så er det jo sånn han får se deg hver dag uansett, så like greit å la han se deg sånn nå i stedet for å stresse så mye med å ordne deg og være stæsjet Anonymkode: c8162...a64 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #3 Skrevet 15. mai 2018 Han tror han gjør deg en tjeneste. Han evner ikke å sette seg inn i ditt perspektiv. Dette er nok ikke det eneste området han ikke evner å sette seg inn i ditt ståsted. Dette lover ikke godt. Anonymkode: 1e38f...824 5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #4 Skrevet 15. mai 2018 Han gjør det jo ubehagelig for deg, så jeg synes du bør si tydelig fra om at du ønsker å dra hjem først, at du trenger litt tid etter jobben før du møter han. Så han kan hente deg hjemme, eller at du kommer deg på daten på egenhånd. Anonymkode: 69247...bd6 5
Antoinette Skrevet 15. mai 2018 #5 Skrevet 15. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han gjør det jo ubehagelig for deg, så jeg synes du bør si tydelig fra om at du ønsker å dra hjem først, at du trenger litt tid etter jobben før du møter han. Så han kan hente deg hjemme, eller at du kommer deg på daten på egenhånd. Anonymkode: 69247...bd6 Sier meg enig i dette. Her må du TS sette grenser hvis ikke gir du han inntrykk av at han bestemmer og gjør som han vil. Ville ikke likt at en "fremmed" dukket opp på jobben min i alles påsyn. 5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #6 Skrevet 15. mai 2018 1 time siden, Antoinette skrev: Sier meg enig i dette. Her må du TS sette grenser hvis ikke gir du han inntrykk av at han bestemmer og gjør som han vil. Ville ikke likt at en "fremmed" dukket opp på jobben min i alles påsyn. Jeg har blitt såret mye i kjærligheten. Blir redd for å sette for store grenser pga at jeg er redd at han ikke gidder å møte meg om jeg gjør. Men jeg må forsøke å handle klokt, verne om meg selv og sette grenser uansett. Jeg kommer nok mest sannsynligvis til å invitere han til å hente meg hjemme eller møtes en plass istedet. For ellers vil jeg nok gå rundt å stresse på jobben. Jobben er viktig. Og det er ikke kjekt om noen får med seg den delen av privatlivet mitt. Det er for tidlig. Får tenke nøye over hvordan jeg løser dette. Setter pris på råd og takker for dem Anonymkode: 85460...884 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #7 Skrevet 15. mai 2018 Jeg kan skjønnet ønsket om å stelle seg litt først - man føler seg ikke alltid like duggfrisk og lekker etter en lang dag på jobb. Men hovedgrunnen din er at du er redd for at han vil dumme deg ut? Anonymkode: 1abc4...b7f 5
Antoinette Skrevet 15. mai 2018 #8 Skrevet 15. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har blitt såret mye i kjærligheten. Så derfor må du føye han? Blir redd for å sette for store grenser pga at jeg er redd at han ikke gidder å møte meg om jeg gjør. Det du skriver her er oppskriften på å havne i et dårlig og potensielt voldelig forhold. NÅ må du tenke deg om!! Anonymkode: 85460...884 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #9 Skrevet 15. mai 2018 13 minutter siden, Antoinette skrev: Jeg er enig i det du skriver. Jeg må sette grenser. Og dersom det er ubehagelig for meg at han vil hente meg på jobb så må jeg si ifra. Viktig. En har bare å tape på det selv om man ikke setter de grenser en føler er greit for seg. Anonymkode: 85460...884 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #10 Skrevet 15. mai 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har blitt såret mye i kjærligheten. Blir redd for å sette for store grenser pga at jeg er redd at han ikke gidder å møte meg om jeg gjør. Men jeg må forsøke å handle klokt, verne om meg selv og sette grenser uansett. Jeg kommer nok mest sannsynligvis til å invitere han til å hente meg hjemme eller møtes en plass istedet. For ellers vil jeg nok gå rundt å stresse på jobben. Jobben er viktig. Og det er ikke kjekt om noen får med seg den delen av privatlivet mitt. Det er for tidlig. Får tenke nøye over hvordan jeg løser dette. Setter pris på råd og takker for dem Anonymkode: 85460...884 Du, det er utrolig viktig å sette grenser fra starten av, ellers havner du i et destruktivt forhold der du hele tiden lar mannen pushe grensene dine så ender du opp med å miste deg selv helt, bli deprimert og måtte trå på nåler rundt han! Anonymkode: c8162...a64 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #11 Skrevet 15. mai 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Han tror han gjør deg en tjeneste. Han evner ikke å sette seg inn i ditt perspektiv. Dette er nok ikke det eneste området han ikke evner å sette seg inn i ditt ståsted. Dette lover ikke godt. Anonymkode: 1e38f...824 Det var kanskje en ØRLITEN overreaksjon, eller hva? Du får ham jo til å høres ut som en ondskapsfull egoist. Det er det ingen av oss som kan vite om han er. Anonymkode: 97e2d...b63 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #12 Skrevet 15. mai 2018 Det er jo ment hyggelig så du slipper å busse hjem! Så prøver han igjen fordi han tenker at du ikke vil være til ekstra byderi. Si takk for tilbudet, men at du vil ordne deg / få igjen pusten hjemme først. Null problem, ingen sak! Anonymkode: e1a31...76a 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #13 Skrevet 15. mai 2018 ....og snart får du spørsmål om eventuelle mannlige kollegaer og hvor godt du kjenner dem og at han til stadighet "tilfeldig" går forbi arbeidsplassen din.... Anonymkode: 4d4e1...3b1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå