Gå til innhold

Han er kun ute etter sex, ikke sant?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtt han i 2 mnd. I starten var han flink til å ta kontakt ofte eller ringe. Men nå.. Kontakter meg på Snap med: Kommer du hit i kveld? Lyst på deg.. 

Han behandler meg som en filledukke i senga. Har skrevet en tråd her om det før. Har prøvd å si fra på en fin måte, men ender alltid opp med å føle meg mere brukt etterpå. Så bare snur han ryggen til etterpå. Han har introdusert meg for venner, men det trenger jo ikke bety noe som helst. Helgeturen vi skulle dra på sammen ble en fiasko. En ren rølpetur. 

Idag sendte jeg en snap og så greide han vinkle det inn på noe seksuelt, typ: Jaja, har blitt mindre fart i det siste. Så skrev han i chatten at jeg ble fort lei av sex og kos tydeligvis... Ingenting av det vi gjør er KOS i mine øyne. Han stryker meg ikke over håret, gir meg komplimenter eller you name It. Og da bare innså jeg at han mest sannsynlig kun er ute etter å ha sex med meg. Selv om han tidlig sa at jeg er mer enn bare sex..og at han ønsker noe seriøst. Ble så sur at jeg bare ikke svarte han. Mest sur på meg selv såklart. 

Har kun datet menn som i det minste viser litt omtanke for meg. Men jeg gir de alltid en sjanse for mye og blir værende for lenge.

Føler meg så skrekkelig dum. Vet ikke hvorfor jeg har holdt ut til nå.

Anonymkode: 0199c...205

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ikke ut som en keeper nei

Anonymkode: e0a45...45d

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Tok det så lang tid før du skjønte det??

Anonymkode: edd9f...d86

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok det så lang tid før du skjønte det??

Anonymkode: edd9f...d86

Har vel skjønt det tidligere, men kanskje håpet at det skulle bli bedre eller noe. 

AnonymBruker
Skrevet

Og du er kun ute etter romantikk,sant?

Like dårlig begge to. Dropp det.

Anonymkode: 0f743...f34

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han er kun ute etter sex og hvis han ikke har sagt det rett ut så er han en løgnhals deluxe.

Bare slett og blokker han over alt uten å svare.

:hug:

Anonymkode: 066f5...659

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det der høres ut som fuckfriend forholdene jeg har hatt 😂 hvis du har følelser for fyren så kutt kontakten og møt andre

Anonymkode: c2861...19e

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Og du er kun ute etter romantikk,sant?

Like dårlig begge to. Dropp det.

Nei, ønsker jo såklart begge deler. Men har endt opp med å føle meg som et objekt rundt han, så da nytter det ikke lengre. Skal jeg ha sex med noen er det helst fordi jeg bryr meg og vedkommende bryr seg tilbake. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kun ute etter sex ja, det er veldig tydelig. Han bryr seg jo ikke om å bli kjent med DEG, eller dine følelser og tanker rundt ting. Han blir sur fordi han ikke får det som han vil - sex uten videre ansvar.
Dropp han. Det blir ikke bedre selvom du håper det.

Anonymkode: 42ef6...409

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han likte deg mer enn sex, ville du merket det. Han er kun ute etter sex ja. 

Anonymkode: 20e22...65d

• Liker 5
Skrevet

Han er nok det ja. Dropp han for din egen del

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ønsker jo såklart begge deler. Men har endt opp med å føle meg som et objekt rundt han, så da nytter det ikke lengre. Skal jeg ha sex med noen er det helst fordi jeg bryr meg og vedkommende bryr seg tilbake. 

Og for han kan det være motsatt. han føler seg som et objekt fordi du skal ha han til kjæreste. dere passer ganske enkelt ikke sammen.

AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha ingen har sex lenger med noen de bryr seg om 😂 verden er rar

Anonymkode: 64bca...a48

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og for han kan det være motsatt. han føler seg som et objekt fordi du skal ha han til kjæreste. dere passer ganske enkelt ikke sammen.

Er vel mer at han er et stort rasshøl, som bare bruker folk. Det er mange som er sånn i dag, tøm og røm. Han burde føle seg heldig som har en dame som vil ha han. Men han tror han er for bra og ligger sikkert med hundreogørten damer som de fleste gjør. Behandler damer som dritt og bryr seg bare om sex. Råtne alene får de gjøre og se hvem som ler sist.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Han er kun ute etter sex. Du får det bedre med deg selv etter at du har dumpet han. Slett og blokker. 

Det virker som han ikke gidder å prøve engang. Og bare det å snu seg med ryggen til etter sex er ganske slemt. 

Anonymkode: d3c0e...0e6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kun ute etter sex ja, det er veldig tydelig. Han bryr seg jo ikke om å bli kjent med DEG, eller dine følelser og tanker rundt ting. Han blir sur fordi han ikke får det som han vil - sex uten videre ansvar.
Dropp han. Det blir ikke bedre selvom du håper det.

Anonymkode: 42ef6...409

Takk❤ Vet dere har rett. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er vel mer at han er et stort rasshøl, som bare bruker folk. Det er mange som er sånn i dag, tøm og røm. Han burde føle seg heldig som har en dame som vil ha han. Men han tror han er for bra og ligger sikkert med hundreogørten damer som de fleste gjør. Behandler damer som dritt og bryr seg bare om sex. Råtne alene får de gjøre og se hvem som ler sist.

Flere og flere vil være single i dag. Det er ikke slik at flere og flere er rasshøl. At dere ikke henger med i timen kan ikke resten av folket lastes for.

AnonymBruker
Skrevet

Har det helt likt. Datet i ca. 3 mndr, men det ble fort kun til noe seksuelt, kunne kun finne på noe sent etc. Var sex så natta. Ganske dårlig gjort, da det var han tok opp den seriøse praten om at begge «ønsker vel det samme», og vi hadde erklært at vi liker hverandre.

Han tar enda kontakt, men vet ikke hvor mye jeg skal gi av meg selv. Liker han veldig godt, men vet innerst inne at han kun ser meg som et sexobjekt. Sikkelig sårende siden jeg faktisk likte han GODT.

Anonymkode: b8959...891

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har det helt likt. Datet i ca. 3 mndr, men det ble fort kun til noe seksuelt, kunne kun finne på noe sent etc. Var sex så natta. Ganske dårlig gjort, da det var han tok opp den seriøse praten om at begge «ønsker vel det samme», og vi hadde erklært at vi liker hverandre.

Han tar enda kontakt, men vet ikke hvor mye jeg skal gi av meg selv. Liker han veldig godt, men vet innerst inne at han kun ser meg som et sexobjekt. Sikkelig sårende siden jeg faktisk likte han GODT.

Anonymkode: b8959...891

Jeg har sluttet å ta kontakt. Svarer når han kontakter meg på en hyggelig uengasjert måte, gir ikke av meg selv mer heller.  Når han sendte bilde av seg selv her om dagen for å få bekreftelse så gadd jeg ikke svare.

Anonymkode: 3d337...af2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Svar til trådtittel: Ja.

Anonymkode: a13d3...52a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...