AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #1 Skrevet 14. mai 2018 Jeg trener mye i gruppe timer, og sliter med å trene på egenhånd. Men jeg har veldig lyst til å lære meg dette da treningen min kan bli mer fleksibel, at jeg ikke må forholde meg til de tidspunktene hver dag. Så er det noen her som har noen tips til øvelser jeg kan ta i styke avdelingen ? Har lyst til å legge mest vekt på rumpe, bryst og mage. Og hvordan skal jeg gjøre dette ? Er det greit å trene alle muskelgruppene hver dag? Eller burde jeg fokusere på en ting avgangen ? Anonymkode: 118e2...e3d
Barefootgirl Skrevet 14. mai 2018 #2 Skrevet 14. mai 2018 Baseøvelser! Men det er viktig med riktig teknikk, kanskje du har noen som kan vise deg? Jeg trener fullkropp hver økt, som regel ikke oftere enn annenhver dag men noen ganger blir det flere dager på rad.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #3 Skrevet 14. mai 2018 Akkurat nå, Barefootgirl skrev: Baseøvelser! Men det er viktig med riktig teknikk, kanskje du har noen som kan vise deg? Jeg trener fullkropp hver økt, som regel ikke oftere enn annenhver dag men noen ganger blir det flere dager på rad. Har lært meg riktige teknikker i gruppetimene på de fleste øvelsene ihvertfall! får du raskt resultater av å trene full kropp annen hver dag ? tar du øvelsene til utmattelse eller tar du eksakte reps ? Anonymkode: 118e2...e3d
Barefootgirl Skrevet 14. mai 2018 #4 Skrevet 14. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har lært meg riktige teknikker i gruppetimene på de fleste øvelsene ihvertfall! får du raskt resultater av å trene full kropp annen hver dag ? tar du øvelsene til utmattelse eller tar du eksakte reps ? Anonymkode: 118e2...e3d Blir både sterkere og får mer muskler iallfall 😊 Jeg har aldri trent baseøvelser til utmattelse, men gjør det noen ganger med kroppsvektøvelser som dips, chins og pushups. I starten hadde jeg bare mål om å klare feks 8-10 reps på en vekt og når jeg klarte det på feks 3 sett kunne jeg legge på mer vekt neste gang. Nå trener jeg for eksempel tunge knebøy på få reps en økt og lettere vekter men flere reps neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå